Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową i naprawami na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wolinie

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, Zamkowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3261322, , fax. 91 3261429
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    Zamkowa 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3261322, , fax. 91 3261429
    REGON: 81168551000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową i naprawami na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostarczenie 5-ciu fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych Mono/Kolor, zgodnych z parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, do Urzędu Miejskiego w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin i rozmieszczenia urządzeń wg wskazań Zamawiającego i podłączanie urządzeń wielofunkcyjnych do instalacji sieciowej pod nadzorem wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego; 2) Instalację i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych w sposób umożliwiający administrowanie urządzeniami za pośrednictwem Internetu, w szczególności monitorowanie stanów liczników poszczególnych urządzeń; 3) Dostarczenie 1 dodatkowej licencji do oprogramowania SafeQ 5.0 na urządzenie, umożliwiającej autoryzację użytkowników poprzez czytnik kart zbliżeniowych i druk podążający, a także wsparcie techniczne do 1 sztuki w/w licencji; 4) Dostarczone urządzenia wielofunkcyjne muszą być kompatybilne a) z obecnie funkcjonującym systemem OCR (SMART SKAN 2.0) lub z nieodpłatnie udostępnioną przez Wykonawcę aplikacją równoważną zainstalowaną na zewnętrznym serwerze Zamawiającego; b) z jednym urządzeniem wielofunkcyjnym Konica Minolta bizhub C258 , będącym w posiadaniu Zamawiającego pod kątem zgodności oprogramowania : 5) Dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim i deklaracji zgodności CE; 6) Przekazanie urządzeń Zamawiającemu w dzierżawę na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych oraz licencji do oprogramowania SafeQ 5.0 na urządzenie, sporządzonych w obecności obu stron umowy, z odnotowaniem stanów liczników urządzeń wielofunkcyjnych; 7) Przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń wielofunkcyjnych; 8) Kompleksowa obsługa serwisowa, obejmująca: a) zdalne monitorowanie stanów materiałów eksploatacyjnych oraz pracy urządzeń wielofunkcyjnych, w szczególności informacji o awariach sprzętu; b) wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń wielofunkcyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi; c) dokonywanie napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń wielofunkcyjnych; d) dostarczanie na własny koszt wszelkich oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, oryginalnych części zamiennych okresowo się zużywających, niezbędnych do właściwego funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych oraz dla zapewnienia ciągłej i prawidłowej ich pracy; e) podłączanie urządzeń wielofunkcyjnych do instalacji sieciowej pod nadzorem wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego; f) rekonfigurację urządzeń wielofunkcyjnych w związku ze zmianą oprogramowania, g) ponowną konfigurację w przypadku zmiany lokalizacji urządzeń wielofunkcyjnych. h) czas reakcji serwisu w przypadku awarii: do 36 godzin od chwili zgłoszenia Uwaga: w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. czasu reakcji serwisu w przypadku awarii: (pkt 19.1.2 IDW). 9) Systematyczne odbieranie od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1) TOMIE II SIWZ– Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy 2) TOMIE III SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Wolinie 80 9393 0000 0000 0156 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Wolinie (w tytule przelewu należy wpisać: ZP. 271.6.2019.HP ) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Wolin, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Wolinie, 72- 510 Wolin, ul. Zamkowa 23. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie Wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Wolinie z siedzibą przy Zamkowej 23 , 72-510 Wolin - przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00. 5. Nie ma obowiązku załączać dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego, o czym mowa w pkt 4. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). .6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) na rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5,   przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 5, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III. 5) Ogłoszenia, przy czym; 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5.1) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, któiy/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III. 1.3 Ogłoszenia, natomiast dokumenty o których mowa w Sekcji III.4 ) składa każdy z Wykonawców . Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. ł pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000,1544,1669) . j Wykonawca wskazuje dostępność dokumentów formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych baz danych, W takim przypadku Zamawiający wskazany dokument pobierze samodzielnie z tych baz danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach