Przetargi.pl
Dostawa kserokopiarek monochromatycznych i skanerów na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71245 Szczecin, ul. Szafera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 400, , fax. 914 394 763
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10
    71245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 400, , fax. 914 394 763
    REGON: 1061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kserokopiarek monochromatycznych i skanerów na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 sztuk monochromatycznych kserokopiarek A3 wraz z ich uruchomieniem oraz 18 sztuk skanerów zwanych dalej sprzętem, o parametrach technicznych określonych w pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2.Dostawa sprzętu wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i uruchomieniem kserokopiarek ma nastąpić w lokalizacjach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6.1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 6.2 do SIWZ. 3.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych sprzętu zostały określone w pkt 6 rozdział III SIWZ oraz w załączniku nr 2 do projektu umów jw. Sprzęt winien być wyrobem finalnym, fabrycznie nowym beż śladów używania lub uszkodzenia. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 – dostawa 11 szt. kserokopiarek A3 wraz z uruchomieniem – miejsce dostawy Zachodniopomorski Oddział Regionalny i 10 podległych Biur Powiatowych ARiMR Zadanie nr 2 - dostawa 18 szt. skanerów - miejsce dostawy Zachodniopomorski Oddział Regionalny ARiMR (skanery przeznaczone są po 1 szt dla każdego z 18 Biur Powiatowych na terenie województwa zachodniopomorskiego) 5.Wymagania ogólne potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego – dotyczy zadania nr 1 i nr 2: a)wszystkie urządzenia muszą posiadać deklarację CE potwierdzająca zgodność produktu z dyrektywami UE b)wszystkie urządzenia muszą być zgodne z normą Energy Star, c)Zamawiający wymaga, zaoferowania kserokopiarek oraz skanerów jednego modelu pochodzące od jednego producenta. 6.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy, oraz na dostarczony startowy komplet materiałów eksploatacyjnych - w zadaniu nr 1 na warunkach określonych w § 4 projektu umowy stanowiących załącznik nr 6.1 -6.2 do SIWZ b)wykonywania w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnego usunięcia wad, usterek i nieprawidłowości w działaniu sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; usługi gwarancyjne będą realizowane w miejscach lokalizacji dostaw sprzętu; warunki udzielenia gwarancji określone przez Zamawiającego wskazano w § 4 projektu umowy, 6.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6.1 -6.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo do podpisania oferty wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia), 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia), 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawia wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dla zobowiązania, o którym mowa w zdaniu pierwszym wymaga się zachowania formy pisemnej (musi zostać złożone w oryginale). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach