Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31008 Kraków, ul. Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12
    31008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający konfigurację, parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera Załącznik D i E do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.2Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: dzierżawę 4 urządzeń kserograficznych, CZĘŚĆ 2: dzierżawę 1 urządzenia kserograficznego. 1.3Urządzenia kserograficzne muszą być w dobrym stanie technicznym umożliwiającym ich bezawaryjne użytkowanie wraz z instrukcją obsługi oraz materiały pomocnicze związane z funkcjonowaniem urządzeń, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części. 1.4Urządzenia zostaną zainstalowane w niżej wymienionych lokalizacjach: CZĘŚĆ 1: a)Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM, ul. Michałowskiego 12 w Krakowie – 2 urządzenia czarno-białe, b)Dział Zarządzania Majątkiem UJ CM, ul. Podwale 3/6 w Krakowie – urządzenie kolorowe, c)Dział ds. Realizacji Inwestycji „Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego Kraków – Prokocim” CM ul. Grzegórzecka 20 w Krakowie – urządzenie kolorowe, CZĘŚĆ 2: a)Zakład Dydaktyki Medycznej UJ CM, ul. św. Łazarza 16 w Krakowie – urządzenie kolorowe. 1.5Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia. 1.6Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.7Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia: 1.7.1Dostawę, wyładunek, montaż i instalację oraz uruchomienie urządzeń kserograficznych do miejsc wskazanych w pkt. 3) 1.4. 1.7.2Przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w dniu instalacji urządzeń w każdej lokalizacji dla użytkowników, w zakresie obsługi urządzeń tj.: drukowanie, skanowanie, kopiowanie, faksowanie, zszywanie i zmiana parametrów wydruku w sterowniku urządzenia, przy czym czas trwania każdego ze szkoleń nie przekroczy dwóch godzin zegarowych. 1.7.3Zamawiający wymaga, aby wszelkie materiały eksploatacyjne konieczne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń dostarczane przez Wykonawcę, były należytej jakości i pochodziły z legalnego źródła dystrybucji. 1.7.4Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne, takie jak tonery i zszywki były dostarczone do siedziby Zamawiającego, w której znajduje się urządzenie w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, licząc od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 1.7.5Wszelkie niesprawności dotyczące urządzeń będą zgłaszane automatycznie do Wykonawcy, telefonicznie lub drogą elektroniczną. 1.7.6W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowego funkcjonowania lub braku funkcjonowania urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do: a)zapewnienia czasu reakcji serwisowej nie dłuższego niż 24 godziny, licząc od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), b)wykonania naprawy urządzenia w maksymalnym czasie 48 godzin (z zastrzeżeniem punktu 13 SIWZ – warunek dodatkowo punktowany oraz zgodnie z punktem 4. Formularza oferty) od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. W przypadku nie wykonania naprawy we wskazanym przez Wykonawcę terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie kserograficzne zastępcze o parametrach nie gorszych od urządzenia naprawianego. 1.7.7Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wymienił urządzenie, które podlegało 3 kolejnym po sobie naprawom w takim samym zakresie lub które uległo kolejno po sobie 5 jakimkolwiek naprawom w okresie trzech miesięcy, na urządzenie nowe o takich samych parametrach lub lepszych. 1.7.8Oddane Zamawiającemu urządzenia muszą być wyposażone we wszystkie materiały eksploatacyjne, oprogramowanie w języku polskim, okablowanie niezbędne do wykorzystania wszystkich funkcji – „gotowy do pracy”. 1.7.9Ponadto oddane Zamawiającemu urządzenia muszą posiadać: a) kompletne oprogramowanie dla wszystkich funkcji (w tym: kopiowania, drukowania, skanowania) opcji i sprzętu na dyskach przenośnych; b) dla urządzeń kolorowych dodatkowo funkcja faksowania – w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia; c) kabel zasilający; d) podstawę z szafką. 1.7.10 W przypadku Części 1 przedmiotu zamówienia do dwóch urządzeń (czarno-białych) oddanych Zamawiającemu w dzierżawę Wykonawca ma dostarczyć 2 sztuki finiszerów zewnętrznych kompatybilnych z urządzeniami. 1.7.11W przypadku części 2 przedmiotu zamówienia do zaoferowanego urządzenia Zamawiającemu w dzierżawę Wykonawca ma dostarczyć finiszer zewnętrzny kompatybilny z urządzeniem. 1.7.12Dostawy urządzeń kserograficznych wraz z transportem do miejsc wskazanych w pkt. 3) 1.4. 1.7.13Wniesienie urządzeń kserograficznych do wskazanych pomieszczeń oraz sprawdzenie kompletności dostawy i podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności Użytkownika i Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu. 1.7.14Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej. 1.8Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.9Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.10 Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia były wyprodukowane nie później niż w 2013 roku. (z zastrzeżeniem punktu 13 SIWZ – warunek dodatkowo punktowany oraz zgodnie z punktem 3. Formularza oferty). 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli w okresie 48 miesięcy od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności co nastąpi pierwsze, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik D i E do Formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach