Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, Mazowiecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480, , fax. 126 325 215
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    Mazowiecka 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, , fax. 126 325 215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uppk.nowybip.pl/wykaz-zamowien

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, opisem zawartości, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 3. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych określonych w pozycjach od 1 do 8 załącznika nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiły oryginalne materiały eksploatacyjne, tj. niepochodzące od innych producentów niż zalecani przez producenta urządzenia, nie mogą one być ponownie napełniane oraz nie mogą być materiałami kompatybilnymi. 4. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych wykazanych w pozycjach od 9 do 11 załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 5. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b) opakowany hermetycznie, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 6. Na etapie dostawy Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych na żądanie Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wykazanie, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, jak określone przez Zamawiającego, tj.: a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) pojemność/wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro. 8. Wyszczególniony w załączniku nr 1 do SIWZ asortyment Wykonawca dostarczy w maksymalnie trzech dostawach cząstkowych, z których każda zostanie uznana za zrealizowaną w przypadku, gdy Wykonawca dowiezie zamawiane asortymenty do wskazanej w punkcie 7 lokalizacji oraz wniesie je do wyznaczonego przez pracowników Zamawiającego pomieszczenia. 9. Dostawy cząstkowe realizowane będą w godz. 8:30 – 14:00, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, na podstawie przesłanego do Wykonawcy fax’em lub elektronicznie zestawienia określającego zamawiane asortymenty oraz ich ilości. 10. Za dostawę cząstkową Zamawiający zapłaci Wykonawcy na podstawie faktury VAT, której wartość stanowić będzie iloczyn ilości dostarczonych asortymentów oraz cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 11. W przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymanego fax’em lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, a na czas wykonywanej naprawy dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż urządzenia naprawianego. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych wykona na własny koszt Wykonawca. 12. W przypadku, gdy dostarczony przez Wykonawcę toner spowoduje mechaniczne zabrudzenie urządzenia, do którego został zastosowany, poprzez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego na własny koszt w terminie do 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie sformułował warunków szczegółowych w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1292 ze zm.). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach