Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 39 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach. 2. Łączna wartość wynagrodzenia z tytułu dzierżawy uwzględnia: a) dostarczenie i zainstalowanie na własny koszt Wykonawcy, we wskazanych w załączniku nr 3a do SIWZ lokalizacjach urządzeń kopiujących - kserokopiarek o parametrach i na warunkach jak w załączniku nr 3a do SIWZ, b)wykonywanie wszystkich czynności związanych z ich konserwacją oraz naprawą w celu zapewnienia sprawności pracy urządzeń kopiujących - kserokopiarek w całym okresie obowiązywania umowy, c)wykonywanie innych czynności zapewniających prawidłową oraz ciągłą pracę urządzeń kopiujących - kserokopiarek w okresie obowiązywania umowy, d)dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części do wykonania przewidywanej ilości kopii, za wyjątkiem papieru ksero. 3.Oddane w dzierżawę urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być nowe, nieużywane. 4.Oferowane urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. 5.Przewidywana ilość kopii w okresie obowiązywania umowy wyniesie maksymalnie 5.526.000 sztuk (5.472.000 kopii będzie wykonanych na kserokopiarce posiadającej funkcję kopiarki czarno - białej oraz 54.000 kopii będzie wykonanych na kserokopiarce posiadającej funkcję kopiarki kolorowej) w przeliczeniu na format A4, na wszystkie urządzenia kopiujące - kserokopiarki łącznie, będące przedmiotem dzierżawy. Uwaga! Format kopii A3 liczony jest jako 2 x A4. 6.Prognozowana ilość kopii tj. 5.526.000 sztuk (5.472.000 kopii będzie wykonanych na kserokopiarce posiadającej funkcję kopiarki czarno - białej oraz 54.000 kopii będzie wykonanych na kserokopiarce posiadającej funkcję kopiarki kolorowej) służy wyliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę w celu zachowania porównywalności ofert i należy ją traktować jako maksymalną, a jej nie osiągnięcie w okresie realizacji umowy nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 26.04.2017r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: OG 23-231-104/17”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 26.04.2017r. do godz. 10.00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rodz. I pkt. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach