Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 43600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6181500, 6181586 , fax. 326 181 501
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Grunwaldzka 33
43600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6181500, 6181586, fax. 326 181 501
REGON: 64940400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaworzno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wdrożeniem systemu druku oraz serwis i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest a) 36 miesięczna dzierżawa: - laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A4 (5 sztuk), - laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 (11 sztuk), - laserowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 (55 sztuk) wraz z wdrożeniem systemu druku podążającego. b) Kompleksowa obsługa serwisowa dzierżawionych i posiadanych urządzeń, polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii/wydruków na całej powierzchni białej kartki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, który winien zawierać cenę za realizację przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części oraz oferowanymi terminami realizacji zamówienia w zakresie dostawy i wdrożenia urządzeń i systemu zarządzania drukiem, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Oferta może zostać sporządzona z wykorzystaniem wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych produktów w postaci zestawienia, zawierającego wyszczególnione modele i producentów proponowanych urządzeń wraz z numerami części składowych (part number) nadawanymi przez producenta oraz nazwą systemu druku - zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Dla oceny czy wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedłożony dokument winien zawierać w szczególności informacje o: zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz informacje czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat
Dodano: 2020-04-16 - Najem urządzeń drukujących, skanujących oraz kopiujących wraz z usługą serwisu
Dodano: 2019-07-15 - Dostawa urządzeń drukujących dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
Dodano: 2019-07-10 - Najem urządzeń drukujących, skanujących oraz kopiujących wraz z usługa serwisu
Dodano: 2019-06-07 - Najem urządzeń drukujących, skanujących oraz kopiujących wraz z usługa serwisu
Dodano: 2019-05-06 - Dzierżawa kserokopiarek
Dodano: 2018-07-13 - Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat
Dodano: 2017-05-26 - Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat
Dodano: 2017-04-13