Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
- Data zamieszczenia: 2010-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
Plac Bema 5 5
10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
REGON: 51074266900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa sześciu cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa sześciu używanych - nie starszych niż 2 lata na dzień składania ofert - cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Szczegółowy opis parametrów technicznych urządzeń stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. Dzierżawa obejmuje oddanie przez Wydzierżawiającego zwanego w dalszej części SIWZ Wykonawcą do używania i pobierania pożytków w/w urządzeń Dzierżawcy, zwanemu dalej Zamawiającym na okres od dnia 3 stycznia 2011 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku. Rozliczenie udzielonego zamówienia będzie następowało w comiesięcznej opłacie za wykonane kopie i wydruki zgodnie ze wskazaniami zainstalowanych liczników z podziałem na formaty A4 i A3 pomnożone przez cenę za 1 sztukę zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zainstalowania urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych urządzeń oraz do dostarczania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest na własny koszt przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń oraz do dostarczenia instrukcji użytkowania urządzeń w języku polskim. Planowana ilość kopii i wydruków z urządzeń wielofunkcyjnych na okres trwania umowy to 1.082.500 sztuk z podziałem na formaty dokumentów: Format A4 - 85 %, tj. 928.700 sztuk Format A3 - 15 %, tj. 153.800 sztuk Podana ilość kopii i wydruków ma charakter szacunkowy. Rzeczywista liczba wykonanych kopii i wydruków może być inna i nie może to mieć wpływu na zmianę warunków umowy, w zakresie zaproponowanej przez Wykonawcę ceny za kopię/wydruk. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości wykonanych kopii i wydruków w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych brutto ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. Przy rozliczeniu należy również uwzględnić możliwość uzyskania następujących danych o wydrukach poprzez wyspecjalizowany audyt wykonywany przez serwer Netware lub usługę NDS: - nazwa użytkownika, - nazwa dokumentu lub źródło pochodzenia, - data wydruku / kopii, - identyfikator komputera klienta (IP), - kod klienta, - rozmiar papieru, - ilość stron, - koszty i saldo konta oraz możliwości stworzenia raportów według: - kodu klienta, - działów (miejsca powstania kosztów), - tylko kopiowania, - tylko drukowania, - kopiowania i drukowania łącznie. Raporty będą dostępne w formie elektronicznej i papierowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną