Przetargi.pl
Dzierżawa nowych urządzeń biurowych

Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 380 620 , fax. 85 738 30 21
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
    Osowiec-Twierdza 8
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 857 380 620, fax. 85 738 30 21
    REGON: 20066798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa nowych urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wraz ze świadczeniem usługi serwisowo-eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie tych urządzeń w stanie pełnej funkcjonalności wspartej usługą zdalnego monitoringu urządzeń, zgodnie z wymaganiami i warunkami zawartymi w SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zainstalowanie i doprowadzenie do pełnej gotowości do pracy, wszystkich dostarczonych urządzeń. Wdrożenie w siedzibie zamawiającego obejmie instalację, podłączenie do infrastruktury Zamawiającego oraz uruchomienie i wstępną konfigurację urządzeń: 1) 4 kompletów urządzeń kopiująco - drukująco – skanujących, 2) 4 kompletów niszczarek dokumentów. 3) 4 kompletów oczyszczaczy powietrza. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Wszelkie formalności i koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia. 4. Szacunkowa ilość wszystkich wykonanych kopii/wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy na urządzeniach: 1) czarno -białej: format powyżej 1 000 000 szt. 2) kolorowe: format powyżej 300 000 szt. Minimalne parametry oferowanych urządzeń - specyfikacja techniczna urządzeń: 1. Urządzenia wielofunkcyjne kolor z obsługą wydruku w formacie do A3 – 1 szt. Opis cech wymaganych: 1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej. 2) Panel użytkownika: • Informacja wyświetlana w języku polskim • Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych, zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników • We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych • Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim • Rozmiar panelu minimum 10,1” 3) Pamięć RAM mini. 4 GB 4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB, wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n) 5) Języki opisu strony: PCL 6, Adobe Postscript3 6) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie (mono/kolor). 7) Technologia druku: laserowa 8) Minimalna rozdzielczość optyczna skanera: 600x600 dpi 9) Minimalna rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi 10) Minimalna prędkość wydruku A4 - 35 stron/min, A3 18 strony/min 11) Wydruk, kopiowanie dwustronne: automatyczne 12) Skanowanie kolorowe, z płyty, automatyczne jednoprzebiegowe skanowanie dwustronne z podajnika dokumentów 13) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów: A3, A4, A4R, B5, B5R, A5, A5R, B6R 14) Podajnik dokumentów na minimum 150 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2 15) Skaner: dwustronny, automatyczny, mono i kolor 16) Min. 2 podajnik papieru obsługujący format papieru A5–A3 min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-256 g/m2 17) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-300g/ m2 18) Łączna pojemność podajników papieru w kasetach min. 1200 arkuszy papieru 80 g/m2 19) Taca odbiorcza z finiszerem wewnętrznym na minimum 500 arkuszy papieru 80 g/m2 20) Skanowanie kolorowe do formatów min.: JPEG, PDF, XPS, EPS, TIFF 21) Finiszer wewnętrzny o pojemności min. 545 arkuszy z funkcjami wykańczania: sortowania, grupowania, układania z przesunięciem, zszywania narożne lub dwupozycyjna 50 arkuszy 80 g/m2, funkcja zszywania ekologicznego 4 arkuszy 80 g/m2 oraz zszywania na żądanie 40 arkuszy 80 g/m2. 22) Czas rozgrzewania od włączenia zasilania max. 30 s 23) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 7,4 sek. 24) Czytnik kart zbliżeniowych obsługujący karty dostępowe, umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu. Czytnik zintegrowany z urządzeniem. Miejsce przyłożenia karty do urządzenia powinno być odpowiednio oznaczone. 25) Miejsce skanowania plików: TIFF, PC (SMB, FTP) pamięć USB w formatach skanowania plików TIFF, JPEG, PDF, XPS, skompresowany PDF/XPS, przeszukiwany PDF/XPS 26) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku. 27) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania 28) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 29) Twardy dysk min. 250 GB 2. Urządzenia wielofunkcyjne kolor z obsługą wydruku w formacie do A3 – 1 szt. Opis cech wymaganych: 1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej. 2) Panel użytkownika: • Informacja wyświetlana w języku polskim • Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników • We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych • Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim, • Rozmiar panelu minimum 10,1” 3) Pamięć RAM minimum: 3 GB 4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB, wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n) 5) Języki opisu strony: PCL 6, emulacja Adobe Postscript3 6) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie (mono/kolor). 7) Technologia druku: laserowa 8) Minimalna rozdzielczość optyczna skanera: 600x600 dpi 9) Minimalna rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi 10) Minimalna prędkość wydruku A4 - 20 stron/min, A3 15 strony/min 11) Wydruk, kopiowanie dwustronne: automatyczne 12) Skanowanie kolorowe z płyty, automatyczne skanowanie dwustronne z podajnika dokumentów 13) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów: A3, A4, A4R, B5, B5R, A5, A5R, B6 14) Podajnik dokumentów na minimum 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2 15) Skaner: dwustronny, automatyczny, mono i kolor 16) Min. 2 podajnik papieru obsługujący min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-256 g/m2 17) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-300g/m2 18) Łączna pojemność podajników papieru w kasetach min. 1200 arkuszy papieru 80 g/m2 19) Taca odbiorcza z finiszerem wewnętrznym na max. 600 arkuszy papieru 80 g/m2 20) Skanowanie kolorowe do formatów min.: JPEG, PDF, XPS, EPS, TIFF 21) Finiszer wewnętrzny z dwoma tacami o pojemności min. 600 arkuszy z funkcjami wykańczania: sortowania, grupowania, układania z przesunięciem, zszywania narożne lub dwupozycyjna 50 arkuszy 80 g/m2, funkcja zszywania ekologicznego 4 arkuszy 80 g/m2 oraz zszywania na żądanie 40 arkuszy 80 g/m2. 22) Czas rozgrzewania od włączenia zasilania max. 34 s 23) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 8,2 sek. 24) Czytnik kart zbliżeniowych obsługujący karty dostępowe, umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu. Czytnik zintegrowany z urządzeniem. Miejsce przyłożenia karty do urządzenia powinno być odpowiednio oznaczone. 25) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku. 26) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania 27) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 28) Twardy dysk min. 250 GB 3. Urządzenia wielofunkcyjne mono z obsługą wydruku w formacie do A4 – 1 szt. Opis cech wymaganych: 1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej. 2) Panel użytkownika: • Informacja wyświetlana w języku polskim • Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych, zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników • We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych • Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim, • Rozmiar panelu minimum 10,1” 3) Pamięć RAM minimum: 3 GB 4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB, wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n) 5) Języki opisu strony: PCL 6, emulacja Adobe Postscript3, UFR II 6) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie 7) Technologia druku: laserowa 8) Minimalna prędkość wydruku A4 - 71 stron/min w trybie jednostronnym i 58 stron/min w trybie dwustronnym 9) Wydruk, kopiowanie dwustronne automatyczne 10) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów A4, B5, A5, B6 11) Podajnik dokumentów na minimum 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2 12) Możliwość skanowania obiektów trójwymiarowych do 30 mm wysokości i 2 kg 13) Min. 1 podajnik papieru obsługujący min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 60-135 g/m2 14) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2, obsługujący nośniki 60-120g/m2 15) Finiszer wewnętrzny z dwoma tacami o pojemności do 1000 arkuszy z funkcjami wykańczania: sortowania, grupowania, przesuwanie, zszywania do 30 arkuszy 80 g/m2 16) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 5 sek. 17) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku. 18) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania 19) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 20) Twardy dysk min. 250 GB   4. Urządzenia wielofunkcyjne mono z obsługą wydruku w formacie do A4 – 1 szt. Opis cech wymaganych: 1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej. 2) Panel użytkownika: • Informacja wyświetlana w języku polskim • Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych, zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników • We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych • Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim, • Rozmiar panelu minimum 10,1” 3) Pamięć RAM minimum: 3 GB 4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB , wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n) 5) Języki opisu strony: PCL 6, emulacja Adobe Postscript3, UFR II 6) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie 7) Technologia druku: laserowa 8) Minimalna prędkość wydruku A4 - 52 stron/min w trybie jednostronnym i 50 stron/min w trybie dwustronnym 9) Wydruk, kopiowanie dwustronne automatyczne 10) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów A4, B5, A5, B6 11) Podajnik dokumentów na minimum 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2 12) Możliwość skanowania obiektów trójwymiarowych do 30 mm wysokości i 2 kg 13) Min. 1 podajnik papieru obsługujący min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 60-135 g/m2 14) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2 , obsługujący nośniki 60-120g/m2 15) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 5 sek. 16) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku. 17) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania 18) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 19) Twardy dysk min. 250 GB 5. Niszczarka - 2 szt. Opis cech wymaganych: 1) Wolnostojąca wydajna niszczarka do niszczenia dokumentów, spinaczy, małych zszywaczy, kart plastikowych, płyt CD/DVD. 2) Szerokość szczeliny wejściowej A3+: min. 310 mm, 3) Wydajność: min. 19 kartek A4 jednorazowo (70g.), 4) Stopień bezpieczeństwa wg normy DIN 66399: P-4, O-3, T-4, E-3, F-1, 5) Wielkość ścinka max 160 mm powierzchni lub mniejszy. 6) Wałki tnące wykonane z jednego kawałka hartowanej stali. 7) System tnący bez plastikowych elementów (metalowe separatory) zapewniający najwyższą jakość cięcia. 8) Osłona/klapka bezpieczeństwa zbiegająca przypadkowemu wciągnięciu materiału podczas niszczenia zakrywająca szczelinę podawczą niszczarki na całej szerokości podawczej. 9) Wskaźniki świetlne i graficzne napełnienia kosza, otwartych drzwi oraz zacięcia, 10) Silnik indukcyjny przystosowany do pracy ciągłej przez min 6 h. 11) Kosz na ścinki o pojemności min.: 82l. 12) Funkcja pracy ciągłej do niszczenia wąskiego (niestandardowego) materiału bez potrzeby celowania w fotokomórkę, 13) Oddzielny kosz do segregacji zniszczonych kart plastikowych oraz płyt CD, 14) Urządzenie powinno posiadać jeden silnik o mocy: min. 500W, 15) Automatyczne wycofanie papieru w przypadku zacięcia (auto rewers), 16) Dolna obudowa wykonana z wysokiej jakości płyty meblowej, 17) Kółka umożliwiające przesuwanie urządzenia 18) Produkt pochodzi z polskiej dystrybucji 19) Opieka serwisowa prowadzona jest w miejscu instalacji urządzenia. 20) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania wersji specjalnych urządzenia a jedynie modele dostępne w ogólnodostępnym katalogu papierowym wydanym na rynek Polski przez sprzedawcę tak by zamawiający na podstawie katalogu mógł potwierdzić dane zaoferowanej niszczarki.   6. Niszczarka - 2 szt. Opis cech wymaganych: 1) Przy biurkowa niszczarka do niszczenia dokumentów, spinaczy, małych zszywaczy, płyt CD oraz kart plastikowych 2) Szerokość szczeliny wejściowej: min. 240 mm. 3) Wydajność: min. 19 kartek A4 jednorazowo (70g.). 4) Stopień bezpieczeństwa wg normy DIN 66399: P-4, O-3, T-4, E-3, F-1. 5) Permanentny tryb pracy ciągłej do niszczenia materiałów nietypowych np. rolki kasowe. 6) Urządzenie musi być wyposażone w wałki tnące wykonane z jednego elementu hartowanej stali. 7) Urządzenie musi być wyposażone w wysokiej jakości metalowe separatory. 8) Wskaźniki świetlne i graficzne: zapełnienia kosza, zacięcia, przegrzania oraz otwartych drzwi. 9) Urządzenie musi być przystosowane do pracy ciągłej przez min 9 h. 10) Niszczy: papier, spinacze, małe zszywacze, płyty CD oraz karty plastikowe. 11) Urządzenie musi posiadać mocny silnik indukcyjny o mocy min: 500W. 12) System oszczędzania energii. 13) Wielkość ścinka max 160 mm powierzchni lub mniejszy. 14) Szerokość ścinka nie szersza jak 6 mm. 15) Urządzenie musi być wyposażone w oddzielny kosz do segregowania niszczonych nośników. 16) Urządzenie powinno zabezpieczenie dla ochrony operatora na całej szerokości szczeliny chroniące przed włożeniem materiału niepowołanego (zabezpieczenia może być elektroniczne w postaci szczeliny dotyku lub manualne w postaci otwieranej klapki na całej szczelinie wejściowej). 17) Szybkość cięcia min. 65 mm/s. 18) Automatyczne wycofanie papieru w przypadku zacięcia (auto rewers). 19) Pyłoszczelna obudowa (bez szczeliny) z tworzywa lub płyty meblowej. 20) Kosz wyjmowany z obudowy o pojemności min. 31l z przeźroczem 21) Niszczarka mobilna na kółkach, 22) Produkt musi pochodzić z polskiej dystrybucji, 23) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania wersji specjalnych urządzenia a jedynie modele, których parametry są prezentowane w ogólnodostępnym katalogu papierowym wydanym na rynku polskim na rok 2019 przez sprzedawcę/producenta tak by zamawiający na podstawie katalogu mógł potwierdzić czy zaoferowana niszczarka spełnia wymagania zamawiającego. 7. Oczyszczacz powietrza - 2 szt. Opis cech wymaganych: 1) Oczyszczacz powinien posiadać: Filtr HEPA odpowiadający H14, filtr 360, filtr wstępny, filtr węglowy. 2) Wydajność urządzenia do 800 m3/h. 3) Poziom hałasu max. 64dB. 4) Min. 5 prędkości pracy wentylatora. 5) Wskaźnik jakości powietrza. 6) Czujnik gazu, pyłu i zapachu. 7) Wskaźnik jakości powietrza. 8) Sygnalizacja potrzeby wymiany filtra. 9) Wydajność CADR (dla płynów) max. 675 m3/h. 10) Możliwość instalacji na ścianie . 8. Oczyszczacz powietrza - 2 szt. Opis cech wymaganych: 1) Oczyszczacz powinien posiadać: Filtr HEPA odpowiadający H14, filtr 360, filtr wstępny, filtr węglowy. 2) Wydajność urządzenia do 440 m3/h. 3) Poziom hałasu max. 62dB. 4) Min. 5 prędkości pracy wentylatora. 5) Wskaźnik jakości powietrza. 6) Czujnik gazu, pyłu i zapachu. 7) Wskaźnik jakości powietrza. 8) Sygnalizacja potrzeby wymiany filtra. 9) Wydajność CADR (dla płynów) max. 434 m3/h 10) Możliwość instalacji na ścianie. 5. Gwarancja i serwis: 1) Warunki Szczegółowe gwarancji dla urządzeń wg załącznika nr 1 do SIWZ: a) Naprawa w miejscu instalacji urządzenia, w najszybszym możliwym czasie, nie dłużej niż w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia. Dostępność serwisu 5 dni w tygodniu – poniedziałek-piątek w godzinach 8:00 – 16:00. b) Ponadto oferowane urządzenia muszę być fabrycznie nowe, pochodzić z oficjalnej polskiej autoryzowanej dystrybucji, być przeznaczony do użytku na terenie Polski i posiadać gwarancję producenta. c) Dojazd do siedziby Zamawiającego powinien wynosić maksymalnie 2 godziny od chwili zgłoszenia awarii lub serwisu przez Zamawiającego. d) Naprawy i serwis gwarancyjny urządzeń muszą być realizowane przez Wykonawcę. 7. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności serwisowe w zakresie realizacji zamówienia 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczbę osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie przed upływem terminu składania ofert. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, w tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego o. w Białymstoku Nr konta: 10 1130 1059 0017 3397 2620 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Wyżej wymienione dokumenty muszą być́ wystawione nie wcześniej niż̇ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się̨ dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 pkt 1) SIWZ, zastępuje się̨ je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć́, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być́ wystawiony w terminie, jak w Rozdziale IX ust. 6 pkt 2 SIWZ. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferty wspólne muszą spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. c) w odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oferty składane przez Wykonawców składających oferty wspólne zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie Wykonawców d) każdy z Wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć́ do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). e) wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, spółki, itp., a nie pełnomocnika. 6. Dokumenty, w szczególności zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub wg. załącznika nr 8 do SIWZ- jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną