Przetargi.pl
Dzierżawa, montaż i demontaż, elementów dekoracji świątecznej na terenie Miasta Radlin.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie
    Rymera 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
    REGON: 27345886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa, montaż i demontaż, elementów dekoracji świątecznej na terenie Miasta Radlin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dzierżawa, montaż i demontaż 75 szt. elementów dekoracji świątecznej na terenie Miasta Radlin w okresie od 1 grudnia do 31 stycznia w latach 2019-2020, 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 r. 2. Dzierżawa, montaż i demontaż elementu przestrzennego w okresie 1 grudnia 2019 r do 31 stycznia 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39298900-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Podpisany wzór umowy – (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wykaz wykonywanych robót - (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach