Przetargi.pl
Dzierżawa kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest podzielny. W tym postępowaniu występują 2 części. Ofertę można składać na każdą część z osobna lub na kilka części równocześnie. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia w okresie jednego roku zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Na przedmiot przetargu składają się : CZĘŚĆ: I Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest dzierżawa 18 szt. kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa: Zakres zamówienia obejmuje: 1.dzierżawę kserokopiarek, wraz z pełnym serwisem i dostawą do nich materiałów eksploatacyjnych, 2.konserwację i naprawy przedmiotu dzierżawy umożliwiające prawidłową i ciągłą pracę w okresie obowiązywania umowy, 3.szczegółowe uregulowania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - cześć 01 załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 1) Podstawowe (minimalne) parametry kserokopiarek: 1.kserokopie formatowe A5-A3 2.min. obciążenie miesięczne w granicach 3 000 kopii 3.wydruk czarno - biały 4.szybkość kopiowania A4 - co najmniej 20 kopii/min. 5.Kaseta A4 - 250 ark. 6.podajnik ręczny Prognozowana ilość wykonanych kopii w okresie obowiązywania umowy wynosi maksymalnie 1 800 000 szt. na wszystkie urządzenia łącznie. Prognozowana ilość wykonanych kopii stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji umowy w podanych ilościach. Rozliczenie dzierżawy odbywać się będzie na podstawie faktycznej ilości wykonanych kopii. W okresie dzierżawy wykonawca jest zobowiązany do wykonywania nieodpłatnych usług serwisowych w zakresie konserwacji i napraw łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru i zszywek. CZĘŚĆ: II Przedmiotem drugiej części zamówienia jest dzierżawa 2 szt. kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje: 1.dzierżawę kserokopiarek, wraz z pełnym serwisem i dostawą do nich materiałów eksploatacyjnych, 2.konserwację i naprawy przedmiotu dzierżawy umożliwiające prawidłową i ciągłą pracę w okresie obowiązywania umowy, 3.szczegółowe uregulowania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - cześć 02 załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2) Podstawowe (minimalne) parametry kserokopiarek: 1.kserokopie formatowe A5-A3 2.min. obciążenie miesięczne w granicach 20 000 kopii 3.wydruk czarno - biały 4.szybkość kopiowania A4 - co najmniej 35/45 kopii/min. 5.kaseta A4 - z automatycznym przełączaniem kaset, zapewniające nieprzerwaną pracę 6.funkcje dodatkowe - skanowanie, dwustronne kopiowanie, sortowanie i zszywanie dokumentów Prognozowana ilość wykonanych kopii w okresie obowiązywania umowy wynosi maksymalnie 900 000 szt. na wszystkie urządzenia łącznie. Prognozowana ilość wykonanych kopii stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji umowy w podanych ilościach. Rozliczenie dzierżawy odbywać się będzie na podstawie faktycznej ilości wykonanych kopii. W okresie dzierżawy wykonawca jest zobowiązany do wykonywania nieodpłatnych usług serwisowych w zakresie konserwacji i napraw łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru i zszywek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2.w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dzierżawili jednemu lub różnym podmiotom co najmniej 5 kserokopiarek jednocześnie, przez okres dłuższy niż 2 miesiące. Zamówienia winny być potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. (powyższy warunek dot. wyłącznie wykonawców ubiegających się o realizacje 1 części zamówienia) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, 2)informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 3)pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie. 4)wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług dzierżawy jednemu lub różnym podmiotom co najmniej 5 kserokopiarek jednocześnie, przez okres dłuższy niż 2 miesiące z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i zlecających zamówienia na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. (dot. wyłącznie wykonawców ubiegających się o realizacje 1 części zamówienia), 5)formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie z wzorem dołączonym do niniejszej specyfikacji Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w wykazie usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane należycie. (dot. wyłącznie wykonawców ubiegających się o realizacje 1 części zamówienia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach