Przetargi.pl
Dzierżawa 22 szt. kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa 22 szt. kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 22 szt. kserokopiarek dla Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 01 zamówienia - dzierżawa 19 szt. kserokopiarek Podstawowe (minimalne) parametry kserokopiarek (18 szt.): 1. kserokopie formatowe A5-A3 2. wydruk czarno - biały 3. szybkość kopiowania A4 - co najmniej 22 kopii/min. 4. Kaseta A4 - min. dwie po 500 szt. arkuszy 5. Duplex (automatyczne kopiowanie dwustronne), podajnik dokumentów z automatycznym odwracaniem na 50 arkuszy 6. Powiększenie: 25-400 % 7. Dotykowy panel sterujący w języku polskim Podstawowe (minimalne) parametry kserokopiarki przeznaczonej dla Wydziału Architektury ul. Kopernika 15 (1 szt.): 1. kserokopie formatowe A5-A3 2. wydruk czarno - biały 3. szybkość kopiowania A4 - co najmniej 45 kopii/min. 4. Cztery szuflady z formatami papieru: A3, 2xA4, A5 5. Duplex (automatyczne kopiowanie dwustronne), ARDF (automatyczny odwracający podajnik dokumentów) 6. Funkcja tworzenia dwustronnych broszur 7. Sortowanie elektroniczne 8. Powiększenie: 25-400 % 9. Dotykowy panel sterujący w języku polskim 10. Moduł drukarki i skanera Część 02 zamówienia - dzierżawa 2 szt. kserokopiarek Podstawowe (minimalne) parametry kserokopiarek: 1. kserokopie formatowe A5-A3 2. wydruk czarno - biały 3. szybkość kopiowania A4 - co najmniej 45 kopii/min. 4. Cztery szuflady z formatami papieru: A3, 2xA4, A5 5. Kaseta A4 - z automatycznym przełączaniem kaset, zapewniające nieprzerwaną pracę 6. Duplex (automatyczne kopiowanie dwustronne), ARDF (automatyczny odwracający podajnik dokumentów) 7. Sortowanie elektroniczne 8. Powiększenie: 25-400 % 9. Dotykowy panel sterujący w języku polskim 10. Moduł drukarki i skanera 11. Finiszer broszujący: ilość pozycji zszywania - 4 (góra pionowo, góra po skosie, dwie zszywki pionowo i po środku w formie broszury z łamaniem) Część 03 zamówienia - dzierżawa 1 szt. kserokopiarki (kolorowa) Podstawowe (minimalne) parametry kserokopiarek: 1. kserokopie formatowe A5-A3 2. wydruk kolorowy 3. szybkość kopiowania A4 - co najmniej 25 kopii/min. 4. Duplex (automatyczne kopiowanie dwustronne) 5. Sortowanie elektroniczne 6. Powiększenie: 25-400 % 7. Dotykowy panel sterujący w języku polski 8. Moduł drukarki i skanera Prognozowana ilość wykonanych kopii w okresie obowiązywania umowy wynosi maksymalnie: Część 01 zamówienia - 1200000 szt. na wszystkie urządzenia łącznie. Część 02 zamówienia - 1000000 szt. na wszystkie urządzenia łącznie. Część 03 zamówienia - 12000 szt. Prognozowana ilość wykonanych kopii stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji umowy w podanych ilościach. Rozliczenie dzierżawy odbywać się będzie na podstawie faktycznej ilości wykonanych kopii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach