Przetargi.pl
dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z materiałami zużywalnymi i odczynnikami na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.

Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7449033
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
    ul. Bohaterów Getta 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7449033
    REGON: 23118096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z materiałami zużywalnymi i odczynnikami na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego wraz z materiałami zużywalnymi (system zamknięty) na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Zamówienie obejmuje dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania badań immunochemicznych określonych w załączniku wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego wykorzystującego niżej podane odczynniki na okres 24 miesięcy. Szczegółowe warunki zakończenia umowy dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej warunki płatnicze obejmuje umowa. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecanej przez producenta. Wykonawca zapewni serwis z autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu. Proponowany aparat winien być w pełni sprawny. Oferowane urządzenie winno spełniać wymagania techniczne, być kompletne i gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów. Zamawiający dopuszcza wersję nową i demonstracyjną (używaną) analizatora. Oferowane urządzenie winno spełniać wymagania techniczne, być kompletne i gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów. Oferowane urządzenie, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winno gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewniać wymaganą jakość badań diagnostycznych. Aparat winien posiadać wszelkie aktualne (ważne) dokumenty, tj. atesty, certyfikaty CE. Oferowane urządzenie winno spełniać parametry techniczne określone w załączniku (Dokument 4) - wymagania techniczne - warunki graniczne. Parametry, których minimalna wartość liczbowa określona jest w kolumnie parametry techniczne wymagane stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. W kolumnie opis należy wpisać opcję oferowanego aparatu, która będzie wartością równą lub lepszą od wartości wymaganej. Zaproponowanie parametru lepszego nie wpłynie na ocenę oferty. Niewypełnienie pola odpowiedzi spowoduje odrzucenie oferty. Urządzenie winno posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Dostawa towaru winna nastąpić w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Koszt transportu do laboratorium winien być wliczony w cenę oferty. Wykonawca przeszkoli personel medyczny Zamawiającego w zakresie obsługi aparatu w siedzibie Zamawiającego. Koszt szkolenia będzie wliczony w cenę oferty. Dostawca zapewni bezpłatny serwis w okresie dzierżawy za wyjątkiem odpłatnych materiałów zużywalnych. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej instalacji analizatora oraz bezpłatnego podłączenia oferowanego analizatora do sieci szpitalnej. Dostawca zapewni bezpłatną aktualizację oprogramowania w miarę powstawania nowych wersji przez cały czas okresu użytkowania aparatu o ile urządzenie takie posiada. Zamawiający informuje, że laboratorium posiada system informatyczny firmy QBS - Quality Business Software, ul. Ksawerów 30/85, 02-656 Warszawa. Q - laboratorium 3000: - wykonany w narzędziach programistycznych Q-Line 3000, - technologia pracy w sieci klient - serwer - współpracuje z serwerem bazy danych: MS SQL Server Standard R2 firmy Microsoft. Szczegółowe parametry zostały określone w załączniku - Dokument 4. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyki do aparatów, instrukcje obsługi, kartę gwarancyjną i serwisową. Warunki podstawowe dla odczynników i materiałów zużywalnych: - zamawiane towary winny spełniać wszystkie wymagania stawiane w siwz, które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zamawiany towar powinien posiadać termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt. - towary winny spełniać również wymogi określone w rozporządzeniu z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514), - Zamawiający wymaga posiadania daty ważności na opakowaniach oferowanych produktów tylko w przypadku konkretnych wyrobów medycznych z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do Rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514), - zamawiany towar będzie dopuszczony do obrotu i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także będzie prawidłowo oznakowany. Wykonawca przedkłada ZAMAWIAJĄCEMU świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej lub deklarację zgodności, - towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; - oferowany towar winien odpowiadać opisowi podanemu w formularzu cenowym, - termin realizacji dostawy towaru: 5 dni od złożenia zamówienia, - zapewni minimalny termin płatności: określono w umowie - pożądany 30 dni, - dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy, - zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy ok. 24 miesiące. Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach