Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz Nowara ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Wąska 1/6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 572 34 09, 0696 951 531 , fax. 058 572 34 09
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz Nowara
ul. Wąska 1/6 1/6
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 572 34 09, 0696 951 531, fax. 058 572 34 09
REGON: 22064453700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZIERŻAWA ANALIZATORA IMMUNOBIOCHEMICZNEGO I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DLA 7 SZPITALA MARYNARKI WOJENNEJ SP ZOZ, w którego imieniu działa pełnomocnik Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz NOWARA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora immunobiochemicznego i dostawa odczynników laboratoryjnych. Wymagania przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ. Artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać znak CE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. pełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - że wykonawca został zarejestrowany w rejestrze właściwym ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność ( aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia poprzez wykazanie: - że wykonawca zrealizował przynajmniej dwie dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawy analizatorów biochemicznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. 1.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez wykazanie: - polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000.00 PLN. 1.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2. Oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). 3. Wypełniony wykaz zamówień (zał. nr 5 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000.00 PLN. 9. Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 10. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i stacją oczyszczania wody ZP18/L/4/2016.
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2015-06-01 - DZIERŻAWA ANALIZATORÓW BIOCHEMICZNYCH GŁÓWNEGO I ZAPASOWEGO WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW ORAZ TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa systemu monitorującego i rejestrującego warunki środowiskowe na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku.
Dodano: 2013-11-27 - Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych oraz dostawa odczynników ZP34/L/4/2013
Dodano: 2013-06-11 - Najem analizatora immunobiochemicznego wraz z backupem i dostawą kompatybilnych odczynników (20/2013)
Dodano: 2013-05-24 - Dzierżawa przez 24 miesiące analizatora do oznaczania parametrów krytycznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych. Postępowanie nr: 10/UCMMiT/PN/AW/13
Dodano: 2013-04-04 - Dzierżawa analizatora immunobiochemicznego i dostawa odczynników laboratoryjnych (49/2011)
Dodano: 2011-11-15 - Dzierżawa analizatora biochemicznego przez okres 36 miesięcy wraz z sukcesywną dostawą odczynników biochemicznych, znak sprawy PCZ.ZP.17/11
Dodano: 2011-07-13 - DZIERŻAWA ANALIZATORA IMMUNOBIOCHEMICZNEGO I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH (73/2010)
Dodano: 2010-11-25