Przetargi.pl
Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3689584, fax. 71 36 89 583; 36 89 234
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów. 3.2 Zapotrzebowanie na odczynniki, materiały kontrolne i zuzywalne do wykonania 39 000 morfologgi 5Diff i 156 000 morfologii 3Diff 3.3 Analizatory 3Diff i 5 Diff muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2011. 3.4.Analizator i zaoferowane odczynniki musza być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20-05-2010 r. - O Wyrobach Medycznych ( Dz. U. 2010.107.679). - i oznakowane znakiem zgodności CE. 3.5 . Dostarczane odczynniki musza posiadać min. 6 miesięcy okresu ważności , licząc od daty dostawy. 3.6 . Analizatory muszą być dostarczone, zamontowane , uruchomione wraz z przeszkoleniem pracowników w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 3.7 Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3.8. Reklamacje jakościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy bezpośrednio do- loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-I piętro - według bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie obowiązywania umowy od poniedziałku do piatku w godz. 8-14 za wyjątkiem dni wolnych od pracy. 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do tzw. -dostaw interwencyjnych-, o ile zaistnieje taka potrzeba, w ciągu max 72 godz. od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie trwania umowy - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 3.11 Należność za realizację w/w przedmiotu zamówienia, nastąpi w PLN przelewem na konto wykonawcy, za faktycznie wykonaną dostawę wg ofertowych cen jednostkowych zawartych w arkuszu kalkulacyjnym, w terminie 30 dni od daty dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 3.12 W każdej dostawie odczynniki i materiały kontrolne będą odpowiednio zaopatrzone w ulotkę z instrukcją stosowania w języku polskim. 3.13 Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej instalacji, uruchomienia, walidacji urządzeń oraz przeszkolenia personelu. 3.14 W załączniku nr 1 - Podane ilości opakowań należy zaokrąglić do pełnych opakowań wzwyż np. z ilości zamawianej wynika 14,3 opakowania, należy podać ilość 15 opakowań. 3.15 Gdy opis parametrów systemu nie zmieści się na załączniku nr 2 -Parametry graniczne- Wykonawca przedstawi wymagania w osobnym dokumencie. 3.16 Wszystkie dostarczane odczynniki będą odpowiednio zabezpieczone na czas transportu przed uszkodzeniem mechanicznym i termicznym - zapewniony transport w temperaturze zgodnej z zaleceniem producenta odczynników. 3.17 Wykonawca winien wypełnić załącznik nr 1 wg następującego schematu:1. odczynniki 3Diff, w następnej kolejności materiały kontrolne 3Diff, potem materiały zużywalne. W tej samej kolejności dla analizatora 5 Diff.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach