Przetargi.pl
Działania informujące i promujące dla Projektu Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6210101 , fax. 087 6217817
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 2 2
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6210101, fax. 087 6217817
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informujące i promujące dla Projektu Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi - świadczenie działań promocyjno informacyjnych (dalej: Public Relation PR) wykonywane przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, związane z promocją udziału Unii Europejskiej w charakterze donatora Przedsięwzięcia Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku zarejestrowanego pod numerem POIS.02.01.00-00-004/08. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi Zasadami i Wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno-promocyjnych odnoszących się do przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności. 2. Przedsięwzięcie to będzie realizowane w ramach niniejszego Kontraktu przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania przetargowego oraz wykonawców wyłonionych dla niżej wymienionych kontraktów na roboty oraz usługi: 1) Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach k/Ełku - kontrakt na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych; 2) Budowa kwatery odpadów balastowych przy ZUO w Siedliskach k/Ełku - kontrakt na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych; 3) Budowa stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach (Gmina Gołdap) - kontrakt na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych; 4) Budowa stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku - kontrakt na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych; 5) Budowa stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej - kontrakt na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych; 6) Pomoc Techniczna dla Projektu: Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku - kontrakt na usługi; 7) Inżynier Kontraktu; 8) Opracowanie i wdrożenie programu edukacji ekologicznej dla projektu Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku. 3. Kontrakty wymienione w pkt 4.2.1), 2), 3), 4), 5), powyżej, będą realizowane według podręcznika WARUNKI KONTRAKTU NA URZĄDZENIA I BUDOWĘ Z PROJEKTOWANIEM dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę, COSMOPOLI Wydanie angielsko-polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999) - ISBN 83-86810-13-0. 4. Ze strony Zamawiającego Przedsięwzięcie Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku będzie realizowane przez Jednostkę Realizującą Projekt (JRP) - wchodzącą w skład struktury organizacyjnej Zamawiającego i zarządzane przez Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO). 5. Działania informacyjne i promocyjne (PR) Wykonawcy w ramach niniejszego Kontraktu winny: 1) być kierowane do następujących grup docelowych: a) ogółu społeczeństwa zamieszkującego rejon gmin zrzeszonych w Związku Międzygminnym Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku, b) mediów, c) organów administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów gospodarczych, partnerów społecznych oraz organizacji pozarządowych, w tym ekologicznych. 2) mieć na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie: a) działań Unii Europejskiej w zakresie ekologii i ochrony środowiska, b) zakresu i wysokości współfinansowania projektów z Funduszu Spójności, c) roli, jaką odgrywa Unia Europejska poprzez Fundusz Spójności, na rzecz przyczyniania się do zmniejszenia różnic społecznych i gospodarczych pomiędzy obywatelami Unii Europejskiej. 6. Działania informacyjne i promocyjne będą obejmować: 1) wykonanie i montaż w miejscu realizacji kontraktów czterech tablic informacyjnych a) w ramach tego zadania Wykonawca wykona oraz zainstaluje cztery tablice informacyjne w miejscu realizacji kontraktów: pierwsza tablica 4.2.1) i 4.2.2),druga tablica 4.2.3), trzecia tablica 4.2.4), czwarta tablica 4.2.5), b) szczegółowy opis realizacji tego zadania zawiera część III SIWZ, 2) wykonanie i montaż w miejscu zrealizowanych kontraktów czterech tablic pamiątkowych a) w ramach tego zadania Wykonawca wykona oraz zainstaluje cztery tablice pamiątkowe w miejscu zrealizowanych kontraktów: pierwsza tablica 4.2.1) i 4.2.2),druga tablica 4.2.3), trzecia tablica 4.2.4), czwarta tablica 4.2.5) b) szczegółowy opis realizacji tego zadania zawiera część III SIWZ 3) przeprowadzenie kampanii medialnej W ramach tego zadania Wykonawca przeprowadzi działania informacyjne i promocyjne poprzez: a) wykonanie strony internetowej projektu -zadaniem wykonawcy będzie opracowanie i prowadzenie strony internetowej projektu, do której będzie dołączony Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. z siedzibą w Ełku. b) współpracę z mediami- prasa, radio, telewizja obejmującą min. obszar działania Związku 4) zorganizowanie konferencji: W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi minimum dwie konferencje tematyczne dotyczące realizacji Projektu. Szczegółowy opis realizacji tego zadania zawiera część III SIWZ. 5) wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych W ramach tego zadania Wykonawca przygotuje i wyprodukuje: a) materiał filmowy z ogólnymi informacjami o Projekcie i dotyczący całego okresu jego realizacji, b) Wydawnictwa, c) roll-up zawierający informacje o projekcie szt. 2 wraz z dwukrotną aktualizacją, d) kalendarze i galanteria reklamowa, 6) Prowadzenie biura PR Zamawiającego W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje i będzie prowadził biuro w systemie on-line. 7. Działania informacyjne i promocyjne będą prowadzone przez okres realizacji Przedsięwzięcia ze szczególnym uwzględnieniem istotnych dat i etapów realizacji Przedsięwzięcia, np.: 1) fazy rozpoczęcia Przedsięwzięcia, 2) podpisywania kontraktów na roboty/usługi/dostawy, 3) rozpoczęcia robót/usług/dostaw i ich realizacji, 4) fazy przejmowania robót/usług/dostaw, 5) zakończenia procesu budowlanego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, f) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 87 1240 5598 1111 0010 2440 0667 w banku PeKaO S.A. I ODDZIAŁ w Ełku Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć : a) w oryginale dołączonym do oryginału oferty, oraz b) w kopii dołączonej do wymaganych kopii oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w związku z wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem Oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia Oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 3 pracowników. b) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby (imiennie) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: (i) Specjalista Kluczowy nr I - Kierownik Zespołu Kwalifikacje i umiejętności: znajomość oprogramowania Microsoft Office lub równoważnego, MS Project lub równoważnego Corel Draw lub równoważnego; znajomość języka polskiego; Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w mediach lub w zarządzaniu projektami promocyjnymi; Szczególne doświadczenie zawodowe - praktyczna wiedza z zakresu public relations i/lub marketingu i/lub reklamy (ii) Specjalista Kluczowy nr II - Dziennikarz/Publicysta Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe; znajomość języka polskiego; Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży medialnej; Szczególne doświadczenie zawodowe - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku dziennikarza i/lub publicysty w redakcji czasopisma o nakładzie minimum 1000 szt. W przypadku nie spełniania wymogu znajomości języka polskiego przez ww. Kluczowych Specjalistów, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza/tłumaczy języka polskiego, zapewniając w ten sposób stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym i/lub innymi wykonawcami realizującymi Projekt i/lub przedstawicielami: jednostek wdrażających i/lub finansujących i/lub UE a personelem Wykonawcy. c) przeprowadzić w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną kampanię promocyjną, o wartości łącznej minimum 300 000 PLN (z podatkiem VAT); d) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jeden spot reklamowy, o minimum 10 krotnej emisji w telewizji o zasięgu regionalnym z dostępem dla minimum 100 000 abonentów/mieszkańców; e) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno wydawnictwo promocyjne i/ o nakładzie minimum 1000 sztuk i/lub folder promocyjny o nakładzie minimum 10 000 sztuk i/lub o nakładzie minimum 20 000 sztuk. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) osiągnąć średni przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN) w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a minimalny przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok - 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN); b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN); c) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200 000 PLN (dwieście tysięcy PLN). 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w poszczególnych podpunktach pkt 9 IDW, dane finansowe zostaną przeliczone na stosowną walutę według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 9. Stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do przedłożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenia złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), 6) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionego personelu sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 7) imiennego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kluczowych specjalistów wymienionych w 9.1.3 sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz załączenia CV (życiorysy) tych osób, sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW . CV powinno zostać przedstawione maksymalnie na 3 stronach każde i być własnoręcznie podpisane przez osoby, których dotyczą (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie i/lub w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty pisemnego zobowiązania tych innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), 8) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 9) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, liczonych od daty wszczęcia postępowania (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), 10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), 11) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.1), 10.1.3) i 10.1.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.1.2), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 u.p.z.p.; 3) dokumenty, o których mowa w 10.2.1)a) i 10.2.1)b) oraz pkt. 10.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokument, o którym mowa w 10.2.1)c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 10.2.1) i 10.2.2), zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki 10.2.3) i 10.2.4) - stosuje się odpowiednio. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (każdy z tych Wykonawców dalej zwany Partnerem) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 IDW oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 10 IDW, przy czym, dla każdego z Partnerów osobno dokumenty wymienione w punktach od 10.1.1) do 10.1.4); 2. Potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa Partnerów będą oceniane łącznie, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 3. Ponadto Partnerzy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 4. Dokument ustanawiający pełnomocnictwo powinien być załączony do Oferty. Każdy z Partnerów musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika i winna prawnie wiązać wszystkich Partnerów. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum i zawrzeć umowę cywilno-prawną regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć ją Zamawiającemu. Taka umowa cywilno-prawna powinna zawierać w swojej treści co najmniej następujące postanowienia dotyczące: 1) określenia celu i przedmiotu umowy 2) oznaczenia czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. 3) ustanowienia lidera Konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanowiony do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu) i jego umocowania dotyczące zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich partnerów Konsorcjum razem i każdego z osobna 4) określenia wspólnej i solidarnej odpowiedzialności partnerów Konsorcjum względem Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu 5) wykluczenia możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek partnera Konsorcjum do czasu wykonania zamówienia 6) określenia zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego partnera Konsorcjum 7) zakazu wprowadzania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 8. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-mazury.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach