Przetargi.pl
Działania informacyjno-promocyjne w ramach projektu systemu zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wielkopolskim

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 210966680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www/bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjno-promocyjne w ramach projektu systemu zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opracowanie graficzne i wydruk ulotek wg następujących parametrów: wymiar (594 x 210 mm) - 6-częściowa harmonijka pionowa składana do formatu DL (99x210 mm), full color, papier kreda 130 g/m2, kolor 4/4, falcowanie, nakład: 55000 szt. 2) Kolportaż 50000 szt. ulotek do skrzynek pocztowych gospodarstw domowych na obszarze miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Usługa kolportowania ulotki w zakresie wagowym do 20 g/szt. 3) Opracowanie graficzne i realizacja reklamy typu fullback na tyłach autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wlkp. – 2 kampanie: pierwsza kampania (projekt o roboczym haśle przewodnim: ten autobus czeka na Twój tramwaj):- czas trwania: kampania półroczna, - ilość autobusów: 4; druga kampania (projekt o roboczym haśle przewodnim: Kierowco, masz czas na czytanie książek? Nie? Mogłeś jechać tramwajem): - czas trwania: kampania półroczna, - ilość autobusów: 4. 4) Opracowanie graficzne i realizacja 2 kampanii z użyciem reklamy typu citylight w wiatach przystankowych. Realizacja 2 kampanii (każda po 4 citylighty) [1,2 x 1,8 m] w wybranych lokalizacjach Gorzowa Wielkopolskiego. 5) Opracowanie graficzne i realizacja reklamy outdoorowej typu billboard (rozmiar 12) na wybranych lokalizacjach: - tablice bb12 będące własnością Urzędu Miasta: 5 szt. – realizacja jedynie wydruku i wyklejania bez konieczności rezerwacji nośników i płacenia za wynajem powierzchni reklamowej. 6) Realizacja reklamy outdoorowej typu billboard (rozmiar 12, bez oświetlenia) u komercyjnych właścicieli nośników na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego: - łącznie 5 nośników, - kampania 2-tygodniowa. 7) Realizacja siatki banerowej typu mesh na elewacji frontowej budynku „Arsenał” przy ul. Chrobrego w Gorzowie Wielkopolskim: opracowanie graficzne, druk, montaż, ekspozycja wraz z wszelkimi opłatami za oświetlenie, demontaż. Hasło robocze: Rewolucja komunikacyjna w Gorzowie! - wielkość nośnika reklamowego: 45,8 m x 5,5 m, reklama o powierzchni całkowitej 252 m2, - ekspozycja 3-miesięczna (od 3 kwietnia do 3 lipca 2018). 8) Opracowanie graficzne i wydruk ulotek wg następujących parametrów: wymiar A4 składane do A5), full color, papier kreda 130 g/m2, kolor 4/4, nakład: 10000 szt. 9) Realizacja i zlecenie publikacji materiałów drukowanych w gazecie lokalnej o nakładzie min. 3000 egzemplarzy, kolportowanej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Jednorazowe ogłoszenia sponsorowane informujące o fakcie uczestnictwa Gorzowa w projekcie i jego realizacji. - ogłoszenia w 4 tytułach prasowych , - wielkość reklamy: pół strony formatu danego czasopisma. 10) Realizacja i zlecenie publikacji materiałów drukowanych w gazecie lokalnej o nakładzie min. 3000 egzemplarzy, kolportowanej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Jednorazowe ogłoszenia sponsorowane informujące o fakcie realizowania nowej linii tramwajowej. - ogłoszenia w 4 tytułach prasowych, - wielkość reklamy: pół strony formatu danego czasopisma. 11) Promocja projektu w sieci Internet – realizacja banerów linkujących do strony internetowej projektu na portalach miejskich: - ogłoszenia w 6 portalach o tematyce miejskiej, związanych z Gorzowem Wielkopolskim o minimalnym miesięcznym poziomie odsłon w wysokości 100.000 całkowitych wizyt na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych (średnia arytmetyczna z 6 ostatnich miesięcy) , - kampania 2-tygodniowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Wykonawca załączy: 1) próbkę w postaci roboczych wizualizacji w formie elektronicznej (płyta CD/DVD/pamięć typu flash) następujących elementów kampanii: billboard, siatka wielkoformatowa, reklama typu fullback. Próbka stanowi treść oferty i podlega ocenie zgodnie z ustalonymi kryteriami. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2, (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu), 3) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie należy zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 Pzp załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu ich reprezentującego, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1. 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach