Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 88-66-500 , fax. 0-74 88-66-509
- Data zamieszczenia: 2010-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 88-66-500, fax. 0-74 88-66-509
REGON: 89112930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DWUDNIOWA KONFERENCJA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej w ścisłym centrum Wrocławia (maksymalnie 2 km od Rynku) dla około 30 osób podczas dwudniowej konferencji-spotkania partnerów wraz z zapewnieniem usługi gastronomicznej w ramach projektu -European Best Practices on Cross Border Internship and Labour Mobility-w ramach programu -Uczenie się przez całe życie - Leonardo Da Vinci- w terminie 9-10 czerwca 2010, w zakresie. 1.1 Usytuowanie placówki, w której odbywać się będzie konferencja/spotkanie: miasto Wrocław, maksymalnie 2 km od Rynku; Wykonawca zobowiązuje się podać w ofercie dokładną lokalizację miejsca realizacji usługi; konferencja-spotkanie (sala konferencyjna oraz usługa gastronomiczna) realizowana w obiekcie o standardzie hotelu minimum 3 - gwiazdkowego. 1.2 Usługa gastronomiczna: Wykonawca zapewni 2 obiady-lunche dla około 30 osób - uczestników konferencji-spotkania, w formie stołu (bufetu) szwedzkiego w dniu pierwszym i dniu drugim konferencji-spotkania składające się z: 3 rodzajów dań mięsnych z zapewnieniem dla każdego uczestnika (np. dania drobiowe, wołowe, wieprzowe w porcji minimum 150g plus-minus 10g na osobę) do wyboru, jednego rodzaju dania rybnego, do wyboru ziemniaki, frytki, ryż, makaron, 3 rodzaje sałatek ze świeżych warzyw do wyboru; desery z zabezpieczeniem dla każdego uczestnika (np. sernik, szarlotka, lody), napoje ciepłe i Wykonawca zapewni 3 przerwy kawowe dla około 30 osób - uczestników konferencji-spotkania, dwie w dniu pierwszym, jedną w dniu drugim składającej się z: kawy (świeżo parzona, ekspresowa), mleka do kawy, herbaty ekspresowej w różnych wariantach smakowych, cukru, zimnych napojów (np. soki, napoje gazowane), świeżych owoców, ciastek kruchych 100g na uczestnika, ciasta pieczonego; szczegółowe menu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na minimum cztery dni przed rozpoczęciem planowanej Konferencji. przedstawione menu wymagać będzie pisemnej przesłanej elektronicznej do Wykonawcy akceptacji Zamawiającego. 1.3 Sala konferencyjna: Wykonawca zapewni salę konferencyjną dla około 30 osób - uczestników konferencji - spotkania wyposażoną w nagłośnienie, projektor oraz ekran w układzie ustalonym z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w związku Konferencją Naukową Studentów
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług gastronomicznych - obiadów/kolacji i przerw kawowych
Dodano: 2015-12-03 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna na konferencję- Wyjazdowe Posiedzenie Parlamentu Studentów Politechniki Wrocławskiej.AC/BZP/244/2015
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług hotelowych na rzecz UMWD
Dodano: 2015-11-26 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna na konferencję- Szkoleniowe Forum Aktywności Studenckiej (sFAS) - dla Działu Studenckiego -Samorządu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - AC/BZP/237/2015
Dodano: 2015-11-17 - Przetarg nieograniczony na wynajem sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi hotelowej i gastronomicznej w związku z organizacją przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy szkolenia z programu Szukam Pracy.
Dodano: 2015-10-15 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług cateringowych w związku z organizacją przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Transgranicznych Targów Informacyjno-Rekrutacyjnych w Zgorzelcu i Świdnicy w dniach od 6 do 7 października 2015r, z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-08-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej na potrzeby XIII Konferencji Naukowej Studentów, organizowanej przez Dział Studencki Politechniki Wrocławskiej w dniach 17-20 września 2015 roku.
Dodano: 2015-08-25 - Zorganizowanie koloni letnich nad morzem dla ok. 80 dzieci z rodzin korzystających z pomocy społecznej
Dodano: 2015-05-04 - Usługa hotelarsko - gastronomiczna z wynajmem sali konferencyjnej
Dodano: 2015-04-08