Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
- Data zamieszczenia: 2012-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116 116
31-416 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
REGON: 35000739900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drukowanie materiałów służbowych II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, papier firmowy) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - druki służbowe: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu - 200 bloczków (wzór nr 1) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33 x 3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 2 - informacja (UWAGA! ZAŁOŻONA BLOKADA) 50 000 szt. (wzór nr 2) Druki będą wykonane na papierze białym,80g/m2, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym. Wielkość informacji 210 x 50 mm; napis wielkimi literami, umieszczony centralnie. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 3 - informacja dla kierowcy - 400 bloczków (wzór nr 3) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 4 - karta rejestracyjna prd-5 - 1500 bloczków (wzór nr 4) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronne w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 5 - notatka ujawnienia osoby nietrzeźwej - 5 000 szt. (wzór nr 5) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 6 - notatka urzędowa z miejsca wykroczenia - 15 000 szt. (wzór nr 6) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 7 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 10 000 szt. (wzór nr 7) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 8 - wezwanie dla kierowcy - 750 bloczków (wzór nr 8) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 9 - wezwanie dla sprawcy - 10 000 szt. (wzór nr 9) Druki będą wykonane podwójnym formacie A6, składane, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 10 - wezwanie dla świadka - 4 000 szt. (wzór nr 10) Druki będą wykonane podwójnym formacie A6, składane, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 11 - meldunek z blokad - 2 000 szt. (wzór nr 11) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Część 2 - rejestry: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5, 798210 00-5 Rejestr nr 1 - książka kontroli pracy pojazdu (24 str.) - 300 szt. (wzór nr 12) Rejestry będą wykonane w formacie A5, układ pionowy, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Ilość stron razem z okładkami - 24, strony numerowane. Kartki w rejestrze zszyte w sposób trwały w formę zeszytu. Rejestr nr 2 - książka odpraw do służby - 100 szt. (wzór nr 13) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 3 - książka służby- 100 szt. (wzór nr 14) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 4 - książka wydawania i przyjęcia rmg i paralizatorów - 10 szt. (wzór nr 15) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 5 - raport dyspozytora - 50 szt. (wzór nr 16) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 6 - rejestr odholowanych pojazdów - 20 szt. (wzór nr 17) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 7 - rejestr wydawania i zwrotu radiotelefonów - 20 szt. (wzór nr 18) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 8 - rejestr interwencji z monitoringu - 50 szt. (wzór nr 19) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 9 - zestawienie odcinków D mandatów karnych - 20 szt. (wzór nr 20A) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Część 3 - druki firmowe Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 3 000 szt. (wzór nr 20) p-2 Straż Miejska Miasta Krakowa - 4 000 szt. (wzór nr 21) p-3 SMMK - Oddział I Śródmieście - 2 000 szt. (wzór nr 22) p-4 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 000 szt. (wzór nr 23) p-5 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 000 szt. (wzór nr 24) p-6 SMMK - Oddział IV Podgórze - 1 000 szt. (wzór nr 25) p-7 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 000 szt. (wzór nr 26) p-8 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 000 szt. (wzór nr 27) p-9 SMMK - Referat ds. Wykroczeń - 7 000 szt. (wzór nr 28) Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I. W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami, emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla części I 400,00 zł; dla części II 300,00 zł; dla części III 90,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa hologramów do Karty Tarnowskiej Rodziny i Karty Tarnowskiego Seniora
Dodano: 2016-07-27 - druk i dostawa publikacji w ramach projektów Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki oraz Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.12.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę ulotek SĄDECKIE NAJ...
Dodano: 2016-04-13 - Druk materiałów reklamowych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego; Część I - druki cyfrowe, Część II - druki offsetowe, Część III - druki wielkoformatowe
Dodano: 2016-04-13 - ZP.272.4.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę teczek firmowych
Dodano: 2016-02-09 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (BIBLIOTEKA APLIKANTA)
Dodano: 2016-01-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2016-01-19 - ZP.272.1.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę katalogu SĄDECKA BAZA NOCLEGOWA - wydanie 2016
Dodano: 2016-01-11 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-06