Przetargi.pl
Drukowanie materiałów służbowych

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116 116
    31-416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
    REGON: 35000739900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drukowanie materiałów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, notatniki, papier firmowy) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - druki służbowe: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5 Druk nr 1 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OI - 100 bloczków (wzór nr 1) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 2 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OII - 100 bloczków (wzór nr 2) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 3 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OIII - 50 bloczków (wzór nr 3) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 4 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OIV - 70 bloczków (wzór nr 4) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 5 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OV - 50 bloczków (wzór nr 5) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 6 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OVI - 50 bloczków (wzór nr 6) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 7 - dyspozycja usunięcia pojazdu (art. 50a) - 100 bloczków (wzór nr 7) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33x3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 8 - dyspozycja usunięcia pojazdu (art. 130a) - 200 bloczków (wzór nr 8) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33x3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 9 - informacja dla kierowcy - 1 000 bloczków (wzór nr 9) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50x2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 10 - karta rejestracyjna prd-5 - 500 bloczków (wzór nr 10) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronne w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 11 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 2 000 szt. (wzór nr 11) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 12 raport dzienny - 400 bloczków po 50 szt. - (wzór nr 12) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 kartek w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Część 2 - rejestry: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5, 79.82.10.00-5 Rejestr nr 1 - książka wydawania - przyjęcia broni i amunicji - 14 szt. (wzór nr 13) Rejestry będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez stron tytułowej - 160, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 2 - rejestr rozliczania bloczków mandatowych - 100 szt. (wzór nr 14) Rejestry będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 50, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 3 - książka odpraw do służby - 40 szt. (wzór nr 15) Rejestry będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2,na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 4 - zestawienie zdawanych odcinków D mandatów karnych - 60 szt. (wzór nr 16) Rejestry będą wykonane w formacie A4 w układzie pionowym, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Część 3 - notatniki służbowe - 3000 szt. (wzór nr 17) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym gramatury 80 g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Okładka twarda gramatury min. 200 g/m2 wg wzoru 1, strona tytułowa wg wzoru 2, strony ponumerowane, ilość kartek 62, zawartość strony wg wzoru 3. Wszystkie kartki złączone w sposób trwały (szycie, klejenie), grzbiet przykryty okładką. Część 4 - druki firmowe Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5 p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 5 000 szt. (wzór nr 18) p-2 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 500 szt. (wzór nr 19) p-3 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 500 szt. (wzór nr 20) p-4 SMMK - Oddział IV Podgórze - 1 500 szt. (wzór nr 21) p-5 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 500 szt. (wzór nr 22) p-6 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 500 szt. (wzór nr 23) Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I. W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami, emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach