Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4137703, 4133734 , fax. 012 4138829
- Data zamieszczenia: 2011-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116 116
31-416 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4137703, 4133734, fax. 012 4138829
REGON: 35000739900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drukowanie materiałów służbowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, terminarze-kalendarze, taśma ostrzegawcza) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - druki służbowe: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu - 10 szt. (bloczków) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronnie w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33 x 3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 2 - informacja dla kierowcy - 50 szt. (bloczków) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronnie w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 3 - informacja o założonej blokadzie - 400 szt. (bloczków) Druki będą wykonane w formacie A4, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronnie w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druki będą wykonane w 6 różnych wzorach. Druk nr 4 - zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu - 9 szt. (bloczków) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronnie w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Egzemplarze w trzech bloczkach będą oznaczone serią AE, natomiast w sześciu bloczkach serią AF. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki Druk nr 5 karta rejestracyjna prd - 5 000 szt. Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki muszą być rozdzielone przekładkami w pakietach po 50 szt. Termin dostawy: do 22 grudnia 2011 r. Część 2 - rejestry: Rejestr nr 1 - książka służby - 10 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 Rejestry będą wykonane w formacie A4, na papierze białym, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. W rejestrze 100 kartek, przy czym pierwsza strona jest stroną tytułową. Kartki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być zszyte (lub sklejone) w sposób trwały, umożliwiający częste otwieranie i muszą być oprawione w sztywne okładki. Na okładce nadruk lub naklejka zawierająca tytuł rejestru. Termin dostawy: do 22 grudnia 2011 r. Część 3 - terminarze - kalendarze Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 1. Terminarze-kalendarze w formacie A4 - 8 szt. Wszystkie terminarze mają być wykonane w następujący sposób: każdy powszedni dzień tygodnia na oddzielnej stronie, soboty i niedziele mogą być łączone, kartki na krawędzi zewnętrznej z wycięciami oddzielającymi poszczególne miesiące; okładki w kolorze granatowym. 2. Terminarze-kalendarze w formacie A5 - 108 szt. Wszystkie terminarze mają być wykonane w następujący sposób: każdy powszedni dzień tygodnia na oddzielnej stronie, soboty i niedziele mogą być łączone, kartki na krawędzi zewnętrznej z wycięciami oddzielającymi poszczególne miesiące; okładki w kolorze granatowym. Termin dostawy: do 22 grudnia 2011 r. Część 4 - taśma ostrzegawcza - 100 szt. (rolek) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 Taśma z folii pcv o szerokości 85 mm i grubości zapewniającej wytrzymałość na rozrywanie, w kolorach na zmianę białym i czerwonym i z napisami STRAŻ MIEJSKA, umieszczonymi na odpowiednich kolorowych polach i wykonanych w kolorach przeciwstawnych (czerwone pole/biały napis STRAŻ, białe pole/czerwony napis MIEJSKA). Taśma musi być dostarczona w rolkach, w każdej j rolce 100 mb taśmy. Termin dostawy: do 22 grudnia 2011 r. Wszystkie wzory dostępne w siedzibie jednostki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa hologramów do Karty Tarnowskiej Rodziny i Karty Tarnowskiego Seniora
Dodano: 2016-07-27 - druk i dostawa publikacji w ramach projektów Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki oraz Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.12.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę ulotek SĄDECKIE NAJ...
Dodano: 2016-04-13 - Druk materiałów reklamowych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego; Część I - druki cyfrowe, Część II - druki offsetowe, Część III - druki wielkoformatowe
Dodano: 2016-04-13 - ZP.272.4.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę teczek firmowych
Dodano: 2016-02-09 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (BIBLIOTEKA APLIKANTA)
Dodano: 2016-01-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2016-01-19 - ZP.272.1.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę katalogu SĄDECKA BAZA NOCLEGOWA - wydanie 2016
Dodano: 2016-01-11 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-06