Przetargi.pl
Druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającej informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych, ulotek oraz afiszy informacyjnych

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 51570900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającej informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych, ulotek oraz afiszy informacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1: Przedmiotem zamówienia części 1 jest druk, wykonanie i dostawa 25 numerów wydawanego co dwa tygodnie informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych – w terminie od 18.01.2019 r. do 20.12.2019 r. i wkładki do 1 numeru (kalendarza): • częstotliwość edycji – dwutygodnik • ilość numerów w ciągu roku: 25, w tym: ◦ 20 numerów po 20 stron + 4 strony okładki ◦ 5 numerów po 16 stron + 4 strony okładki • nakład każdego numeru: 7000 egzemplarzy • każdorazowo projekt graficzny publikacji w formacie pdf zostanie przekazany na serwer drukarni w dniu poprzedzającym wydanie gazety do godziny 12:00. • dzień wydania: piątek i dostawa do 9.00 do siedziby Zamawiającej • gazeta posiada nr ISSN • parametry techniczne gazety: ◦ format A4 (po obcięciu 210 x 297 mm) ◦ materiał: 4 strony okładki i strony środkowe – biała kreda matowa 80 g, ◦ kolor: 4+4 ◦ broszura zszyta dwoma zszywkami na grzbiecie • dodatkowo dwustronny kalendarz jako insert (luzem w środku wydania) w przedostatnim numerze gazety tj. w dniu 06.12.2019 r. ◦ nakład: 7000 sztuk ◦ format: A4 (po obcięciu 210 x 297 mm) ◦ kolor: 4+4 ◦ materiał: biała kreda matowa 300 g ◦ lakier dyspersyjny matowy obustronnie Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2: Przedmiotem zamówienia części 2 jest Druk, wykonanie i dostawa 11 edycji ulotek i afiszy informacyjnych wydawanych co miesiąc od stycznia do grudnia 2019 r. (edycje: luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec/sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2019, styczeń 2020). a) ulotki: • format 273 x 440 mm składane do 273 x 110 mm, • kolor 2+2 • ilość: 1000 szt. na jedną edycję (edycja lipiec/sierpień – 1500 szt.) • materiał: biała kreda matowa 150 g • materiały dostarczane przez Zamawiającą co miesiąc w formacie pdf. • termin wykonania: 3 dni robocze od dostarczenia projektu graficznego • dostawa do Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1. b) afisze: • format B1 • kolor 2+0 • ilość: 70 szt. w każdej edycji • materiał: biała kreda matowa 200 g • materiały dostarczane przez Zamawiającą co miesiąc w formacie pdf. Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 3 dni roboczych do godz. 13:00 od dostarczenia projektu na serwer drukarni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony właściwy formularz oferty – według załączników 1a-1b do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według właściwego załącznika 2a-2b do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) oświadczenie o grupie kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach