Przetargi.pl
Druk wraz z dostawą ulotek, plakatów, billboardów, bannerów oraz koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
    REGON: 851661323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk wraz z dostawą ulotek, plakatów, billboardów, bannerów oraz koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części), tj.: 1. Zadanie nr 1 – „Druk wraz z dostawą ulotek oraz plakatów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa” Zamówienie obejmuje przygotowanie do wydruku, wydruk oraz dostawę: 1) ulotka, 9 000 sztuk (6 różnych wersji po 1 500 sztuk), format 2 DL 199x210 mm, po złożeniu DL 99x210 mm, 6 transz a) papier kredowy min. 135g/m² matowy, kolor 4+4, b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 6 transzach po 1 500 sztuk. 2) ulotka, 80 000 sztuk (2 różne wersje po 40 000 sztuk), format A3 składane do A4, 2 transze a) papier kredowy min. 90g/m² matowy, kolor 4+4, b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 2 transzach po 40 000 sztuk. 3) plakat, 1150x1750 mm – 70 sztuk (7 różnych wersje po 10 sztuk), 7 transz a) papier kredowy min. 200g/m² matowy, kolor 4+0 b) plakaty zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 7 transzach po 10 sztuk. 2. Zadanie nr 2 - „Druk wraz z dostawą billboardów i bannerów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa” Zamówienie obejmuje przygotowanie do druku, wydruk oraz dostawę: 1) billboard, 600x300 cm – 3 sztuki (3 różne wersje po 1 sztuce), 3 transze a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 3 transzach po 1 sztuce. 2) billboard, 504x238 cm – 8 sztuk (8 różnych wersji po 1 sztuce), 8 transz a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 8 transzach po 1 sztuce. 3) billboard, 500x250 cm – 1 sztuka a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboard zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 4) banner, 1162x261 cm – 1 sztuka a) kolor 4+0, tkanina winylowa o gramaturze min. 510g/m², zgrzewana i oczkowana, b) baner zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 3. Zadanie nr 3 – „Wykonanie wraz z dostawą koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa” Zamówienie obejmuje wykonanie oraz dostawę: 1) koszulka z bawełny – 300 sztuk a) kolor czarny, w woreczku foliowym, gramatura min. 190 g/m², z elastycznym ściągaczem przy szyi, krótki rękaw, b) nadruk full kolor (wymiar A3) z przodu koszulki, nadruk wykonany techniką sitodruku lub termotransferu, c) ilości: • rozmiar S – 50 sztuk • rozmiar M – 100 sztuk • rozmiar L – 100 sztuk • rozmiar XL – 50 sztuk d) koszulki zostaną wykonane wg. projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Zamówienia na daną transzę materiałów, o których mowa w pkt. 1 i 2 wraz z ich wzorami do druku w formacie pdf z jakością drukarską, Zamawiający będzie wysyłał sukcesywnie wg swoich potrzeb, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy lub wskazany przez niego serwer FTP. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu poszczególne transze wydrukowanych materiałów w terminie do 7 dni od dostarczenia mu zamówienia na daną transzę wraz ze wzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 2. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o którym mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt. 2 oraz w sekcji III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt. 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach