Przetargi.pl
Druk papieru firmowego, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń oraz wykonanie identyfikatorów dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk papieru firmowego, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń oraz wykonanie identyfikatorów dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest druk papieru firmowego wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń oraz wykonanie identyfikatorów. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego asortymentu została określona w załącznikach: Zał. 1.1 - formularz cenowy Zał. A - wzornik kolorów Zał. B - przykładowy wzór papieru firmowego, wizytówek, koperty oraz identyfikatorów z hologramem Zał. C - wzór wykrojnika koperty Zał. D - wzór identyfikatora 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówienia składanego przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenie telefonicznego, faksem, e-mailem) w terminie do 3 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 3. Wydanie asortymentu i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu tj. w obiektach Urzędu Miejskiego administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 4. Kolorystyka wykonania druku papieru firmowego, wizytówek i kopert musi być zgodna z próbnikiem PANTONA bez względu na rodzaj użytego papieru. W przypadku złej jakości wykonanej usługi, Wykonawca na swój koszt wykona usługę ponownie. 5. Wykonawca w chwili zawarcia umowy zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym, mającego siedzibę na terenie Gminy Wrocław, w pełni dyspozycyjnego, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail. 6. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże do wykonawcy wzory papieru firmowego, wizytówek i kopert w formie elektronicznej. 7. Wzór hologramu (jego treść) zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający nie dysponuje matrycą hologramu, wykonanie matrycy hologramu leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca po zakończeniu umowy przekaże matrycę Zamawiającemu protokołem odbioru. 8. Wykrojnik koperty nie zostanie udostępniony przez Zamawiającego, wykonanie jego leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach