Przetargi.pl
Sukcesywna usługa druku i dostawy książek, czasopism i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.136.2014

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna usługa druku i dostawy książek, czasopism i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.136.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna usługa druku książek, czasopism i akcydensów dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa projektem umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca będzie odbierał e-mailem lub osobiście od Zamawiającego, tj. z Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Sopocka 23, 50-344 Wrocław przygotowane do druku materiały w formie PDF wraz ze szczegółowym indywidualnym opisem parametrów zamawianej pozycji, w którym znajdą się dane o: nakładzie, formacie, liczbie stron, rodzaju i gramaturze papieru, rodzaju oprawy, liczbie egzemplarzy w paczce, czasie realizacji danej partii zamówienia. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o terminie odbioru ww. materiałów. 2. Wszystkie zamawiane książki będą miały numer ISBN, a czasopisma numer ISSN. 3. Zamówienie powinno być realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem w odniesieniu do poszczególnych pozycji terminów wykonywania usług ustalonych przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega, że ww. terminy, będą każdorazowo uzgadniane i będą adekwatne do wymogów procesu technologicznego. Terminy ustalone w ww. sposób obejmują również dostawę wydrukowanych pozycji, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydawnictwa ul. Sopocka 23, 50-344 Wrocław oraz rozładowanie i wniesienie do magazynu mieszczącego się na parterze, w odległości trzech metrów od drzwi wejściowych na koszt Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę druku i dostawy zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ oraz sugestiami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca nie ma prawa wprowadzić zmian do materiału merytorycznego lub projektów graficznych. Ewentualne zmiany Wykonawca może wprowadzić po pisemnej akceptacji Zamawiającego. 5. Wykonawca nie może użytkować, poza wykonaniem przedmiotu zamówienia otrzymanych materiałów, w szczególności zakazane jest ich powielanie, używanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób na wszystkich polach eksploatacji, tj. utrwalanie, zwielokrotnianie utworu w dostępnych technikach, wprowadzanie do obrotu, do pamięci komputera, do Internetu, najem, dzierżawa, adaptacje, kadrowanie. 6. W przypadku wszystkich pozycji wymienionych w SIWZ termin przygotowania impozycji każdej z nich przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przygotowanej impozycji, którą otrzyma w formie elektronicznej. 7. W przypadku książek o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako: I, II książki termin wykonania usługi obejmujący zakres, o którym mowa w ust. 3., nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od dnia odbioru materiałów przez Wykonawcę od Zamawiającego; XV-XVI teczki termin wykonania usługi obejmujący zakres, o którym mowa w ust. 3., nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia odbioru materiałów przez Wykonawcę od Zamawiającego; III-XIV oraz XVII-XXXI termin wykonania usługi obejmujący zakres, o którym mowa w ust. 3, nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia odbioru materiałów przez Wykonawcę od Zamawiającego. 8. Zamawiający może zlecić wykonanie wydruków próbnych części lub całości książki lub czasopisma, które otrzyma od Wykonawcy przed wydrukowaniem przez Wykonawcę całości nakładu, przy czym koszt próbnych wydruków całości lub części nie jest wyższy niż podana w arkuszu kalkulacyjnym cena egzemplarza danej książki lub czasopisma. Po obejrzeniu próbnych wydruków Zamawiający może dokonać zmian w materiale przygotowanym do druku. Drukowanie całości nakładu może nastąpić dopiero po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wydruków próbnych części lub całości książki lub czasopisma. Przygotowane przez Wykonawcę wydruki próbne, zwłaszcza w odniesieniu do kolorowych stron wyciągów barwnych zdjęć i rysunków, winny oddawać jakość wydruku całego nakładu inaczej mówiąc, wydrukowany cały nakład nie może się różnić od przedstawionych wcześniej i zaakceptowanych przez Zamawiającego wydruków próbnych. 9. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza oprawy twardej wykonanej na tzw. sztych. Zamawiający zamawia oprawę twardą zaokrągloną. W przypadku książek klejonych Zamawiający zamawia klej biały lub przezroczysty, nie dopuszcza natomiast użycia kleju żółtego lub brązowego. Wyklejka wykonana z jednolitego arkusza papieru powinna mieć podwojony wymiar bloku książki i łączyć oprawę z blokiem. Karton użyty na oprawę miękką winien być na wewnętrznych stronach II i III strona okładki biały i gładki. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania druku przy maszynie - może być obecny przy drukowanych arkuszach i może w przypadku uwag (np. konieczność korekcji barwnej itp.) przerwać druk. W przypadku pozycji z opisu przedmiotu zamówienia, przy których Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa akceptacji przy maszynie, Wykonawca zostanie powiadomiony o tym w dniu przekazania materiałów do wykonania usługi, w związku z powyższym termin druku winien być wspólnie uzgodniony i uwzględniać godziny pracy Zamawiającego, tak aby umożliwić Zamawiającemu skorzystanie z prawa akceptacji przy maszynie. 11. Wykonawca pakuje wydrukowaną pracę w jednakowy sposób: np. w kartonowe pudełka lub w gruby papier. Każda paczka nie powinna ważyć więcej niż 15 kg, każda powinna mieć opis: przynajmniej fragment tytułu oraz liczbę spakowanych egzemplarzy. 12. Wykonawca wyśle 16 egzemplarzy obowiązkowych każdej wydrukowanej pozycji z arkusza kalkulacyjnego do bibliotek zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. O obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych Dz.U. nr 152, poz. 722, nie później niż 3 miesiące po wydrukowaniu. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy wykorzysta minimum 60proc. a maksimum 100proc. ilości i rodzaju asortymentu, o którym mowa w SIWZ maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 40proc. ogólnej wartości zamówienia, to znaczy zostanie zrealizowany w co najmniej 60 proc., w tym wypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. W przypadku, gdy zlecana przez Zamawiającego pozycja różni się co do liczby stron czarno-białych i kolorowych lub rodzaju oprawy miękktwarda, szyta/klejona od pozycji opisanej w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, wówczas tylko dla tej różnicy stosowany jest cennik jednostkowy będący również częścią arkusza kalkulacyjnego, tak więc w przypadku większej liczby stron cena jednostkowa egzemplarza jest podnoszona, w przypadku mniejszej liczby stron - ulega zmniejszeniu. 14. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 15. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 500 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r . o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy a nazwę dającego zlecenie, tj. Wykonawcy, beneficjenta gwarancji, tj. zamawiającego, gwaranta, tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie siedziby, b określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c kwotę gwarancji, d termin ważności gwarancji, e zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f mieć formę oświadczenia bezwarunkowego i nieodwołalnego, g wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem RP i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręcznie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, zgodne co do treści, następujące elementy a wskazanie podmiotu za który poręczyciel dokonuje poręczenia, b precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane, e zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f mieć formę oświadczenia bezwarunkowego i nieodwołalnego, g wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem RP i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełniej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem Wadium RAP.272. .2014 7. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu podlega oprocentowaniu w wysokości obowiązującej dla rachunków bieżących w PKO BP S.A. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Księgowości Finansowej parter ul. C.K. Norwida 25, 50375 Wrocław w godzinach 9.30 12.30. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium tj. kopię gwarancji wadialnej, poręczenia lub przelewu bankowego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie należy załączać oryginału gwarancji wadialnej do oferty 9. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie wadium w wyznaczonej formie wysokości i terminie. 10. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 11. Zwrot wadium. 1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp., 2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 5 jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zatrzymanie wadium 1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach a jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ust Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści dokumentu stanowiącego wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach