Przetargi.pl
Druk materiałów na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2021-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Druk materiałów na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 części i obejmuje: 2.1. Część 1 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta - druk plakatów, zaproszeń, ulotek, map rowerowych, kalendarzy, notesów, folderów, teczek papierowych, informatora, kolorowanek, dyplomów, listów gratulacyjnych, naklejek, pocztówek, wizytówek; 2.2. Część 2 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta - druk banerów, druk plakatów, druk City Lightów, roll-upów; 2.3. Część 3 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno-Gospodarczego - druk papieru firmowego, wizytówek; 2.4. Część 4 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego - druk okładek na odpisy aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu, druk zaproszeń; 2.5. Część 5 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - druk ulotek, plakatów, kalendarzy, informatora; 2.6. Część 6 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki”- druk plakatów, teczek reklamowych; 2.7. Część 7 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki” - druk banerów; 2.8. Część 8 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”- druk plakatów; 2.9. Część 9 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz” - druk banerów; 2.10. Część 10 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury- druk plakatów, ulotek, programów, folderów, papieru firmowego z logotypem; 2.11. Część 11 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury - druk banerów i folii z usługą montażu; 2.12. Część 12 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki - druk plakatów, zaproszeń, dyplomów, wizytówek; 2.13. Część 13 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki - druk banerów z usługą montażu; 2.14. Część 14 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum - druk plakatów(offsetowy i cyfrowy), zaproszeń, ulotek; 2.15. Część 15 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum - druk banerów z usługą montażu; 2.16. Część 16 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - druk plakatów, zaproszeń, ulotek, wizytówek, papieru firmowego; 2.17. Część 17 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - druk banerów; 2.18. Część 18 zamówienia dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych - druk plakatów, papieru firmowego, wizytówek, kalendarzy książkowych, teczek papierowych; 2.19. Część 19 zamówienia dla Izby Wytrzeźwień - druk kart ewidencyjnych, kart depozytowych, kart medycznych czynności lekarskich, rachunków za pobyt w Izbie Wytrzeźwień, wezwań do zapłaty, meldunków medycznych, meldunków zmianowych, kart stosowania przymusu bezpośredniego, wniosków o zwolnienie z Izby Wytrzeźwień osoby nieletniej, zgłoszeń o pobycie osoby nieletniej w Izbie Wytrzeźwień, druk książki ewidencji pacjentów Izby Wytrzeźwień, książki ewidencji kart pacjentów. Przygotowanie graficzne oraz druk przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Ministerstwa. 3. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osobę, która będzie wykonywała usługę drukarską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach