Przetargi.pl
Druk folderów i plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach od 30.03.2023 do 30.12.2023 r. II postępowanie

Muzeum w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Dolnych Wałów 8a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323324742 , fax. 323324742
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Gliwicach
    Dolnych Wałów 8a
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323324742, fax. 323324742
    REGON: 000282091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk folderów i plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach od 30.03.2023 do 30.12.2023 r. II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest "Druk folderów, druków ulotnych i plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach od 30.03.2023 do 30.12.2023 ".Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jednorazowe nakłady i ilość edycji w ciągu roku, zawiera załącznik nr 1a , który jest równocześnie formularzem cenowym.Obowiązki Wykonawcy i terminy wykonania jednorazowych nakładów określa wzór umowy zał. nr 2 do SIWZ.Do obowiązków Wykonawcy należy: wykonanie druku, ewentualne złożenie (w zależności od pojedynczego zlecenia ), oraz dostarczenie wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach