Przetargi.pl
Druk materiałów na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Druk materiałów na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 części i obejmuje: 2.1. Część 1 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta - druk plakatów, zaproszeń, ulotek, map rowerowych, kalendarzy, notesów, folderów, teczek papierowych, informatora, kolorowanek, dyplomów, listów gratulacyjnych, naklejek, pocztówek, wizytówek; 2.2. Część 2 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta - druk banerów, druk plakatów, druk City Lightów, roll-upów; 2.3. Część 3 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno-Gospodarczego - druk papieru firmowego, wizytówek; 2.4. Część 4 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego - druk okładek na odpisy aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu, druk zaproszeń; 2.5. Część 5 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - druk ulotek, plakatów, kalendarzy, informatora; 2.6. Część 6 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki”- druk plakatów, teczek reklamowych; 2.7. Część 7 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki” - druk banerów; 2.8. Część 8 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”- druk plakatów; 2.9. Część 9 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz” - druk banerów; 2.10. Część 10 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury- druk plakatów, ulotek, programów, folderów, papieru firmowego z logotypem; 2.11. Część 11 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury - druk banerów i folii z usługą montażu; 2.12. Część 12 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki - druk plakatów, zaproszeń, dyplomów, wizytówek; 2.13. Część 13 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki - druk banerów z usługą montażu; 2.14. Część 14 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum - druk plakatów(offsetowy i cyfrowy), zaproszeń, ulotek; 2.15. Część 15 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum - druk banerów z usługą montażu; 2.16. Część 16 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - druk plakatów, zaproszeń, ulotek, wizytówek, papieru firmowego; 2.17. Część 17 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - druk banerów; 2.18. Część 18 zamówienia dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych - druk plakatów, papieru firmowego, wizytówek, kalendarzy książkowych, teczek papierowych; 2.19. Część 19 zamówienia dla Izby Wytrzeźwień - druk kart ewidencyjnych, kart depozytowych, kart medycznych czynności lekarskich, rachunków za pobyt w Izbie Wytrzeźwień, wezwań do zapłaty, meldunków medycznych, meldunków zmianowych, kart stosowania przymusu bezpośredniego, wniosków o zwolnienie z Izby Wytrzeźwień osoby nieletniej, zgłoszeń o pobycie osoby nieletniej w Izbie Wytrzeźwień, druk książki ewidencji pacjentów Izby Wytrzeźwień, książki ewidencji kart pacjentów. Przygotowanie graficzne oraz druk przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Ministerstwa. 3. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osobę, która będzie wykonywała usługę drukarską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelami szczegółowymi wycen części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, sporządzonymi zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, 2.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o których mowa w pkt 2.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i zostać sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 7. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 8. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, parafowane własnoręcznie przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę lub inne osoby do tego umocowane. 9. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, , a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 12. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 15. W punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia pod nazwą: WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI w rubryce: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zaznaczono: TAK. Zaznaczenie dotyczy wyłącznie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach