Przetargi.pl
Druk materiałów informacyjno-promocyjnych miasta Będzina.

Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 267 92 38 , fax. 32 267 91 34
  • Data zamieszczenia: 2021-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
    ul. 11 Listopada 20
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 267 92 38, fax. 32 267 91 34
    REGON: 27625744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów informacyjno-promocyjnych miasta Będzina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług poligraficznych w zakresie druku materiałów informacyjno - promocyjnych miasta Będzina zgodnie z wykazem asortymentu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ na podstawie kolejnych, pisemnych zleceń,odpowiednio do jego aktualnych potrzeb oraz zgodnie z niniejszą SIWZ, zasadami sztuki drukarskiej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Zamawiającego do godz. 14.00 dnia przypadającego na dzień realizacji zamówienia. 2. Opracowanie graficzne poszczególnego asortymentu należy do obowiązków Zamawiającego. 3. Szacunkowa ilość edycji podana w załączniku nr 4 do SIWZ ma charakter orientacyjny. Faktyczna ilość edycji druku poszczególnego rodzaju materiałów zostanie wskazana przez Zamawiającego w zleceniu realizacyjnym. Realizacja usług dotyczących poszczególnych rodzajów materiałów będzie następować według kolejnych zleceń, w różnych terminach w całym okresie wykonywania umowy. 4.Zamawiający może – zlecając Wykonawcy wykonanie wydruku - żądać przedstawienia przez Wykonawcę wydruku próbnego w celu zaakceptowania kolorystyki i jakości wydruku. W przypadku, jeżeli pomiędzy opracowaniem graficznym przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego, a wydrukiem próbnym istnieją różnice Zamawiający może żądać ponownego wydruku. Jeżeli w terminie 3 dni roboczych od przekazania wydruku próbnego Zamawiający nie zażądał ponownego wydruku uznaje się, że zaakceptował wydruk próbny. Termin na wykonanie wydruku wynosi 2 dni robocze od zaakceptowania przez Zamawiającego wydruku próbnego. 5. Ust. 4 stosuje się odpowiednio do ponownego wydruku próbnego. 6. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z drukowaniem. Koszty tych prac uwzględnione są w cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach