Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów pomocniczych dla mieszkańców przy wdrożeniu nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie Gminy Zawiercie.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów pomocniczych dla mieszkańców przy wdrożeniu nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie Gminy Zawiercie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa materiałów pomocniczych dla mieszkańców przy wdrożeniu nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie Gminy Zawiercie.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Druk ulotki: Format - A4 składana na 3, Kolorystyka - 4 + 4, Papier - kreda błysk, gramatura 150 g/m2, Nakład - 20 0000 egzemplarzy. 2)Druk deklaracji o wysokości opłaty: Format - A4, Ilość stron - 6, Druk dwustronny, Kolorystyka - 1+1, Zszywane zszywką w lewym górnym rogu, Papier - gramatura 80g/m2, Nakład - 3 000 egzemplarzy. Zamawiający dostarczy materiały do druku w formacie PDF w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Referatu Gospodarki Komunalnej (ul. Krzywa 3, Zawiercie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach