Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów poligraficznych

Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi ogłasza przetarg

  • Adres: 34-222 Zawoja, Zawoja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 775 110, , fax. 338 775 554
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi
    Zawoja 1403
    34-222 Zawoja, woj. małopolskie
    tel. 338 775 110, , fax. 338 775 554
    REGON: 12246219200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl ; https://bip.malopolska.pl/bgpn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna Park Narodowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów poligraficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa materiałów poligraficznych podzielone na następujące zadania: 1 Druk i dostawa biletów wstępu do Babiogórskiego Parku Narodowego 1.1 Szczegółowy opis zadania: Druk biletów wstępu (8 wzorów) na szlaki – razem 100 000 sztuk. (8 wzorów – po 12 500 szt; ) Dane techniczne: Bilety należy wykonać w formacie karty kredytowej (85 mm x 55 mm) Papier: karton 250 g/m2 Druk: 4 kolory + 1 kolor Uszlachetnianie: foliowanie (folia błysk) awers Wszystkie bilety numerowane od 000001 do 100 000. Pakowane w porządku numerycznym po 200 szt. oddzielone paskiem papierowym w ośmiu paczkach (1 wzór w 1 paczce). Bilety o nominale 3.00 zł – 37 500 szt; Bilety o nominale 6.00 zł – 62 500 szt 1.2 Po stronie wydawnictwa leży przygotowanie techniczne projektu do druku. 1.3 Wykonawca będzie obowiązany do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia. 1.4 Dostawa paczek z biletami odbędzie się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 na adres wskazany przez Zamawiającego: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403. 1.5 Projekt biletów zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy 2 Druk i dostawa biletów wstępu na Wystawę Stałą BgPN. 2.1 Szczegółowy opis zadania: Druk biletów wstępu na Wystawę Stałą BgPN (2 wzory) nakład – 20 000 sztuk. (2 wzorów – po 10 000 szt; ) Dane techniczne: Format po obcięciu 78 mm x115 mm Druk 4+1; papier karton 250 g/m2 Uszlachetnianie: foliowanie (folia błysk) awers Lakier maszynowy jednostronnie Wszystkie bilety numerowane od 00001 do 20000 Pakowane w porządku numerycznym po 200 szt. oddzielone paskiem papierowym (1 wzór w 1 paczce). 2.2 Po stronie wydawnictwa leży przygotowanie techniczne projektu do druku. 2.3 Wykonawca będzie obowiązany do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia. 2.4 Dostawa paczek z biletami odbędzie się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 na adres wskazany przez Zamawiającego: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403. 2.5 Projekt biletów zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy. 3 Druk planszy do gry typu memory w ramach realizacji projektu BgPN „DLA BABIOGÓRSKICH ZAPYLACZY”, który jest realizowany dzięki dofinansowaniu z Konkursu grantowego „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” zorganizowanego na zlecenie Z. T. „Kruszwica” przez Fundację „Za górami, za lasami”. 3.1 Szczegółowy opis zadania: Plansza do gry typu memory Wymiary przed złożeniem: 680 mm x 315 mm; Falcowane, składane na trzy części w „U” Karton 200 g/m2, druk 4 + 4; Nakład 1000 egz. Pakowane po 50 egz. 3.2 Po stronie wydawnictwa leży przygotowanie techniczne projektu do druku. 3.3 Wykonawca będzie obowiązany do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia. 3.4 Dostawa paczek z planszami do gry typu memory odbędzie się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 na adres wskazany przez Zamawiającego: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403. 3.5 Projekt planszy do gry typu memory zostanie przekazany do dnia 21 października 2019 r. 4 Druk kalendarza ściennego BgPN 4.1 Szczegółowy opis zadania: Nakład: 1500 egzemplarzy, Spiralowane po krótszym boku, Druk 4=4 Lakier UV wybiórczo, Wymiar po obcięciu – 58x46 cm, Papier 7 kart kreda 300 g i 1 karta (plecy) karton 270 g Pakowane po 10 sztuk w opakowaniu. 4.2 Wykonawca będzie obowiązany do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia. 4.3 Dostawa paczek z kalendarzami odbędzie się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 na adres wskazany przez Zamawiającego: Babiogórski Park Narodowy, 34-222 Zawoja 1403. 4.4 Projekt kalendarza przygotowany do druku zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 21 października 2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Na dowodzie wpłaty należy wpisać: ,,ZP-19/2019”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: - termin obowiązywania (musi obejmować okres związania ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert), - kwotę (równa kwocie wadium), - jednoznacznie określonego gwaranta lub poręczyciela (wystawiającego gwarancję lub poręczenia), - określonego beneficjenta gwarancji, - bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (gwarant lub poręczyciel zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta), - płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp), - nieodwołalność gwarancji lub poręczenia (gwarant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia). 5. Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających dla Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 6. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 8. W przypadku wykonawcy który wniósł wadium, a nie złożył do upływu terminu składania ofert swojej oferty, Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy który nie złożył oferty do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu umożliwienia oceny jakości kalendarza Wykonawcy winni wraz z ofertą złożyć następujące próbki: min 1 przykładowy kalendarz ścienny spiralowany z zastosowaniem foli UV wybiórczo, zbliżonych do parametrów opisanych w rozdziale 3 niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach