Województwo Podlaskie ogłasza przetarg
- Adres: 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 665 45 51 , fax. 85 665 46 42
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Podlaskie
Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42
REGON: 05065840400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku- Część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku- Część II”.Zamawiający będzie sukcesywnie zamawiał drukowanie i dostawę wykonanych materiałów w okresie obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu przedmiotu zamówienia o dodatkowe materiały, których ilości zostały wskazane w kolumnie „Prawo opcji - ilości” w SOPZ. Wykonawcy będą dostarczać materiały, stanowiące przedmiot prawa opcji za cenę jednostkową podaną przez wykonawcę w Ofercie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z prawa opcji dostosowując je do poziomu wynikającego z faktycznych potrzeb zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, jednakże zmiany mogą następować wyłącznie w ramach określonej w prawie opcji maksymalnej wartości umowy. 7. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczenia kar umownych, wykonywania prawa i obowiązków oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu zamówienia. 8. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. 9. Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie wykonawcy do realizacji zadania) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy. Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wzoru zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, 3. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa - złożony w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2023-10-31 - USŁUGA POLIGRAFII WRAZ Z EKSPOZYCJĄ NA SŁUPACH OGŁOSZENIOWYCH NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU – POSTĘPOWANIE NR II
Dodano: 2023-03-23 - Wydruk materiałów szkoleniowych na potrzeby projektów realizowanych przez Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2022-08-31 - „Projektowanie, drukowanie i dostawa kalendarzy na potrzeby Departamenty Rolnictwa i Obszarów Rybackich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego”
Dodano: 2020-11-06 - Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2020-10-14 - Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2020-09-30 - Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw i innych materiałów poligraficznych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
Dodano: 2020-09-22 - Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku- Część I
Dodano: 2019-03-11 - Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2018-09-07 - Przygotowanie i druk materiałów poligraficznych na potrzeby prowadzonych akcji informacyjnych związanych z wprowadzeniem nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie miasta Białystok
Dodano: 2018-08-24