Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku- Część II

Województwo Podlaskie ogłasza przetarg

  • Adres: 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 45 51 , fax. 85 665 46 42
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Podlaskie
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
    15-888 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42
    REGON: 05065840400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku- Część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku- Część II”.Zamawiający będzie sukcesywnie zamawiał drukowanie i dostawę wykonanych materiałów w okresie obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu przedmiotu zamówienia o dodatkowe materiały, których ilości zostały wskazane w kolumnie „Prawo opcji - ilości” w SOPZ. Wykonawcy będą dostarczać materiały, stanowiące przedmiot prawa opcji za cenę jednostkową podaną przez wykonawcę w Ofercie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z prawa opcji dostosowując je do poziomu wynikającego z faktycznych potrzeb zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, jednakże zmiany mogą następować wyłącznie w ramach określonej w prawie opcji maksymalnej wartości umowy. 7. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczenia kar umownych, wykonywania prawa i obowiązków oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu zamówienia. 8. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. 9. Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie wykonawcy do realizacji zadania) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy. Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wzoru zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, 3. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa - złożony w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach