Przetargi.pl
Druk i dostawa kalendarzy, ulotek i naklejek dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa kalendarzy, ulotek i naklejek dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy, ulotek i naklejek dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku 2. Zakres zamówienia: 2.1. Kalendarz ścienny pakowany w kopertach: a) druk kalendarza jednodzielnego, b) format: podkład - ok. 42x68cm, kalendarium - ok. 40x25cm, c) gramatura: podkład - karton ok. 330 g-cm2, kalendarium - ok. 100 g-cm2, d) bigowany i składany na pół, e) kalendarium składające się z 12 kartek, na każdej kartce trzy miesiące: aktualny wydrukowany największą czcionką, poprzedni i następny miesiąc po aktualnym wydrukowane mniejszą czcionką. f) kolorystyka: podkład - 4-4, kalendarium - dwukolorowe, g) uszlachetnianie- podkład lakier mat. UV, h) przesuwane okienko, i) poniżej kalendarium miejsce na dane kontaktowe firmy, j) kalendarze dostarczone w kopertach białych 200 g-m2 - kreda k) nakład 150 egzemplarzy. 2.2. Kalendarzyk listkowy: a) druk kalendarzyka listkowego, b) format: 90x 55 mm, c) druk: 4-4, d) papier: kreda matowa 300 g-m2 e) dwustronne foliowanie, f) kolorystyka: 4-4, g) zaokrąglone brzegi, h) nakład 30.000 szt. 2.3. Ulotka informacyjna: TRAMWAJEM NA EURO a) druk ulotki informacyjnej, b) format A4, c) druk 4-4, d) papier kreda matowa 180 g-m2. e) nakład 5000 egzemplarzy. 2.4. Naklejka taryfowa: a) druk naklejek taryfowych, b) format 170 x 170 mm, c) druk 3 kolory - techniką solwentową, d) folia samoprzylepna e) nakład 1000 egzemplarzy 3. Zamawiający dostarczy projekty w plikach Coreldraw i PDF
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 782300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z OFERTĄ następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty): A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach