Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa hologramów do Karty Tarnowskiej Rodziny i Karty Tarnowskiego Seniora - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje druk i dostawę: 12.900 sztuk hologramów Programu „Karta Tarnowskiej Rodziny” i „Karta Tarnowskiego Seniora”, w tym: 1) 6.000 sztuk hologramów Programu „Karta Tarnowskiej Rodziny” na 2020 r. w formacie 10 mm x 10 mm, nadruk jednostronny w kolorze srebrnym z czarną grafiką i literami w sposób zapewniający trwałość nadruku przez min. 24 miesiące – na folii poliestrowej o grubości 36 mikronów; samoprzylepny hologram musi posiadać klej zapewniający trwałe mocowanie do gładkiego podłoża - wzór stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu 2) 6.000 sztuk hologramów Programu „Karta Tarnowskiej Rodziny” na 2021 r. w formacie 10 mm x 10 mm, nadruk jednostronny w kolorze srebrnym z czarną grafiką i literami w sposób zapewniający trwałość nadruku min. 24 miesiące – na folii poliestrowej o grubości 36 mikronów; samoprzylepny hologram musi posiadać klej zapewniający trwałe mocowanie do gładkiego podłoża - wzór stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia o zamówieniu 3) 900 sztuk hologramów Programu „Karta Tarnowskiego Seniora” w formacie 10 mm x 10 mm, nadruk jednostronny w kolorze srebrnym z czarną grafiką i literami w sposób zapewniający trwałość nadruku przez min. 24 miesiące – na folii poliestrowej o grubości 36 mikronów; samoprzylepny hologram musi posiadać klej zapewniający trwałe mocowanie do gładkiego podłoża - wzór stanowi załącznik nr 7 do ogłoszenia o zamówieniu. Koszty dostawy należy wliczyć do ceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) dotyczy wyłącznie niepodlegania wykluczeniu. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kalkulację ceny sporządzoną - wg załącznika nr 8 do ogłoszenia o zamówieniu. Kalkulacja ceny podpisana przez Wykonawcę stanowić będzie załączniki do umowy. Kalkulacji ceny nie należy załączać do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-06-26 - Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-05-10 - „Druk książek i broszur wraz z dostawą”
Dodano: 2024-05-10 - Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2024-04-29 - Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-26 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-04-15 - Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
Dodano: 2024-04-04 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19