Przetargi.pl
Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych, ulotek, afiszy informacyjnych oraz folderów

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 51570900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.cieszyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych, ulotek, afiszy informacyjnych oraz folderów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej 26 numerów wydawanego co dwa tygodnie Informatora Urzędu Miejskiego – Wiadomości Ratuszowych – w terminie od 03.01.2020 r. do 18.12.2020 r. i wkładki (kalendarza) do numeru z dnia 04.12.2020 r., 11 edycji ulotek informacyjnych wydawanych co miesiąc od stycznia do grudnia 2020 r. (jedna edycja na miesiące lipiec i sierpień), 11 edycji afiszy informacyjnych wydawanych co miesiąc od stycznia do grudnia 2020 r. (jedna edycja na miesiące lipiec i sierpień) oraz ulotek Cieszyn Robi Wrażenie i Legenda o..., a także folderu Cieszyńskie Naj.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony właściwy formularz oferty – według załączników 1a-1b do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według właściwego załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) oświadczenie o grupie kapitałowej - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach