Przetargi.pl
Dożywianie zbiorowe mieszkańców Gminy Rogoźno w 2018 roku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 64610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 261 75 08 , fax. 67 261 70 77
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Nowa 4
    64610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 261 75 08, fax. 67 261 70 77
    REGON: 461401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie zbiorowe mieszkańców Gminy Rogoźno w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia zbiorowego mieszkańców Gminy Rogoźno zgodnie z ustawą o Pomocy Społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1769) i Uchwały nr 221 Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2013 r. w sprawie ustanowienia wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania„ na lata 2014-2020. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi żywienia zbiorowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, a polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłku o odpowiednio zbilansowanej wartości kalorycznej i odżywczej, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Posiłek ma składać się z jednego dania gorącego. Zamawiający informuje, że w 2015 i 2016 roku dożywianiem objętych było 150 osób. W 2017 roku od stycznia do 2017 roku objętych dożywianiem na miejscu w mieście Rogoźno było 90 osób, a od września do grudnia objętych dożywianiem jest 45 osób. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość osób objęta dożywianiem wskazana w SIWZ jest ilością szacunkową, służącą jedynie do skalkulowania potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie dostarczone i wydane ilości gorących posiłków obiadowych jednodaniowych. Zadanie obejmuje również przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Rogoźno: Od stycznia do czerwca 2017 r.: ZS Gościejewo 36 uczniów (w tym Gościejewo i Tarnowo) ZS Parkowo 15 uczniów SP Budziszewko 8 uczniów SP Pruśce 4 uczniów Od września do grudnia 2017 r. SP Gościejewo 26 (w tym Gościejewo i Tarnowo) SP Parkowo 9 uczniów SP Budziszewko 8 uczniów SP Pruśce 4 uczniów Dowóz gorących posiłków do ww. szkół ma odbyć się w godzinach 10-11. Maksymalna liczba uczniów objętych dowozem i dożywianiem w 2018 roku wyniesie do 120 osób. Maksymalna liczba osób objęta dożywianiem w mieście Rogoźno wyniesie 150 osób. Wykonawca zapewnia przygotowanie, porcjowanie, dostarczenie/wydanie oraz konsumpcję gorących posiłków obiadowych jednodaniowych w wyznaczonych przez Wykonawcę lokalu (dotyczy obszaru miasta Rogoźno) usytuowanym na terenie miasta Rogoźna. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiednie warunki lokalowe umożliwiające spożycie gorącego posiłku w szczególności: miejsca siedzące przy stoliku, możliwość odwieszenia odzieży wierzchniej, możliwość dostępu (bezpłatnie) do pomieszczeń z bieżącą wodą i toaletą. Lokal przeznaczony na świadczenie przedmiotowych usług musi umożliwić spożycie posiłków minimum 40 osobom jednocześnie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu lokal niezbędny dla potrzeb realizacji zadania. Lokal spełniać musi wymogi i warunki sanitarno-epidemiologiczne, w zakresie żywienia zbiorowego oraz przepisy ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 149) o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Umożliwić osobom objętym dożywianiem możliwość odbioru przygotowanych posiłków celem konsumpcji ich na miejscu bądź, jeśli wyrażą taką wolę odebrać posiłek na wynos.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo, zał. nr 6 do SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą iż w ostatnich 3 latach wykonali dwie tożsame usługi o wartości min. 60 000 zł brutto łącznie wraz z referencjami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach