Przetargi.pl
Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 04.01.2010 r. do 24.06.2010 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, ul. Rynek 2A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2701025 , fax. 012 2701025
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach
    ul. Rynek 2A 2A
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 012 2701025, fax. 012 2701025
    REGON: 35158842900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 04.01.2010 r. do 24.06.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie w zakresie dożywiania uczniów. Wykonanie tego zadania obejmuje : - przygotowanie posiłków z własnych produktów żywnościowych, - dowóz posiłków do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną, - transport posiłków w atestowanych termosach lub atestowanych naczyniach jednorazowych; - wydanie wyporcjowanego gorącego posiłku dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Mogilany w dniach trwania nauki w szkole. 2. Dla porównania ofert cenę oferty należy skalkulować w oparciu o maksymalną przewidzianą do dożywiania w okresie od 4 stycznia 2010 r. do 24 czerwca 2010 r. liczbę 65 uczniów czyli 65 posiłków, cenę za 1 posiłek oraz przyjętą liczbę dni tj. 108. 3. Liczba uczniów może ulegać zmianie, nie będzie jednak większa od przyjętej maksymalnej w tej ofercie tj. 65. 4.Wydawanie posiłków będzie przeprowadzone na podstawie wykazów uczniów przygotowanych przez zamawiającego. 5. Liczba uczniów może być weryfikowana z 2 dniowym wyprzedzeniem. 6. Faktyczna liczba uczniów szkół podstawowych i gimnazjów objęta dożywianiem znajdująca się na wykazie przygotowanym przez Wykonawcę, którym w danym dniu wydano posiłek będzie potwierdzona przez dyrektora danej szkoły. 7. Jadłospis układany będzie przez wykonawcę dekadowo i składany w dwóch egzemplarzach Kierownikowi GOPS. 8. W dekadzie musi znaleźć się minimum sześć posiłków drugo-daniowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. 10. Posiłki będą wydawane w godzinach od 10:00 do 12:00. 11. Dożywianie uczniów obejmuje następujące placówki oświatowe : 1). Szkoła Podstawowa w Bukowie; 2). Szkoła Podstawowa w Gaju; 3). Gimnazjum w Gaju; 4). Szkoła Podstawowa w Konarach; 5). Szkoła Podstawowa w Lusinie; 6). Szkoła Podstawowa w Libertowie; 7). Szkoła Podstawowa we Włosani; 8). Szkoła Podstawowa w Mogilanach; 9). Gimnazjum w Mogilanach. 12. Prowadzący żywienie przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z przygotowaniem i wydawaniem posiłków. 13.Wykonawca dba o porządek pomieszczeń w których są wydawane posiłki. 14.Wykonawca jest zobowiązany do zabierania naczyń i sztućców jednorazowych w dniu wydawania posiłków lub w dniu następnym. 15. Kontrola jakości posiłków będzie się odbywała w nieustalonym dla wykonawcy terminie. 16. Oferent powinien zaproponować cenę jednostkową posiłku, która obejmuje: - wartość jednego posiłku ( wsad do kotła ); - koszt przygotowania posiłku ; - koszt dowozu posiłków do poszczególnych szkół; - wydanie posiłku; - koszt naczynia jednorazowego i sztućców. 17. Za przygotowanie posiłków o nieodpowiedniej jakości lub niezgodnej z ustalonym jadłospisem wykonawcy zostanie nałożona kara pieniężna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniana wymogów udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium : spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek oświadczenia, dokumentu, lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga : w/w dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego / tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071/ - (organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego wynikającego z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). Powyższego wymogu nie spełnia dokument wystawiony wcześniej przez organ administracji publicznej i potwierdzony przez ten organ za zgodność z oryginałem. 2) Aktualny dokument stwierdzający, że oferent posiada samochód odpowiadający warunkom sanitarnym do transportu posiłków wydany przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 4.2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do Formularza oferty. 4.3. Wypełniony Formularz cenowy 4.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jest wymagane. 4.5. W przypadku załączenia do oferty pełnomocnictwa (pełnomocnictw) winno być ono złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (dot. to także przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie). 4.6 . Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach