Przetargi.pl
Dożywianie uczniów w pięciu szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty wraz z dowozem w 2013 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. Dworcowa 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7574052 , fax. 089 7574052
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7574052, fax. 089 7574052
    REGON: 00444574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów w pięciu szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty wraz z dowozem w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dożywiania uczniów w formie gorących, dwudaniowych obiadów i kompotu w pięciu szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg i w jednej szkole ponadgimnazjalnej na terenie Gminy Małdyty. Świadczenie usługi dożywiania polegać będzie na sporządzaniu i dostarczaniu posiłków własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności do szkół podstawowych: w Bogaczewie, Kalniku, Jurkach, Bramce, do Szkoły Podstawowej nr 3 w Morągu oraz do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie, w godzinach ustalonych z Dyrektorami szkół (załącznik nr 2 do umowy) w następującej formie: - do szkół podstawowych: w Bogaczewie, Kalniku, Jurkach oraz ZSCKR w Dobrocinie - w specjalnych termosach zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków wraz z dostarczeniem naczyń i sztućców jednorazowych dla każdego ucznia, - do Szkoły Podstawowej w Bramce - w naczyniach jednorazowych wraz z dostarczeniem sztućców jednorazowych dla każdego ucznia, - do Szkoły Podstawowej nr 3 w Morągu - w specjalnych termosach zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków, bez dostarczania naczyń i sztućców jednorazowych. Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem w w/w szkołach to 176. Wykonawca zobowiązany będzie zatem do przygotowania około 176 posiłków dziennie, w tym dla: - Szkoły Podstawowej w Bramce - ok. 32 posiłków - Szkoły Podstawowej w Jurkach - ok. 20 posiłków - Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Kalniku - ok. 25 posiłków - Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Bogaczewie - ok. 15 posiłków - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie - ok. 13 posiłków - Szkoły Podstawowej nr 3 w Morągu - ok. 71 posiłków. Przewidywana liczba posiłków w okresie realizacji zamówienia wyniesie 33 616. Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych i wiosennych, innych dni świątecznych), w godzinach ustalonych z Dyrektorami szkół. Szacunkowa liczba dni, w których dostarczane będą posiłki to 191 (w tym w roku szkolnym 2012/2013 - 110 dni, 2013/2014 - 81 dni). Przygotowywanie i transport posiłków powinny odbywać się zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla zbiorowego żywienia (z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia). Wykonawca powinien przygotowywać posiłki w dniu dostawy, w obiekcie dopuszczonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego. Personel przygotowujący posiłki musi posiadać aktualne badania zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Każdy posiłek powinien składać się z dwóch dań (zupa, drugie danie + surówka, kompot). Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych i pełnowartościowych artykułów spożywczych, mających aktualne terminy przydatności do spożycia oraz posiadać określoną przepisami kaloryczność (ok. 30-35 % dziennego zapotrzebowania energetycznego). Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie sporządzał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym, w szczególności poprzez stosowanie tłuszczów roślinnych, mięsa drobiowego i warzyw, ograniczenie stosowania tłuszczów zwierzęcych, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia nauki (5 dni). Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i przedstawienia dyrektorom szkół jadłospisu na każdy kolejny tydzień dożywiania. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. Wymagana jest szczególna staranność podczas realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia obciążają Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów objętych dożywianiem określona w SIWZ jest liczbą szacunkową, w związku z czym może ulegać zmianom (zmniejszeniu/zwiększeniu) w okresie realizacji zamówienia. O każdej zmianie Wykonawca informowany będzie telefonicznie bądź pisemnie przez dyrektorów lub upoważnionych pracowników szkół. W przypadku zmniejszenia się liczby uczniów objętych dożywianiem Wykonawcy nie będą przysługiwały względem Zamawiającego żadne roszczeniaz tytułu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-morag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach