Przetargi.pl
Dożywianie uczniów szkół z terenu gminy Dobre Miasto w formie gorących posiłków w 2015 roku.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6161270, 6153725 , fax. 089 6161270
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Olsztyńska 3 3
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6161270, 6153725, fax. 089 6161270
    REGON: 00444588000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów szkół z terenu gminy Dobre Miasto w formie gorących posiłków w 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów szkół z terenu gminy Dobre Miasto w formie gorących posiłków od 01.01.2015 roku do 31.12.2015 roku. 2. Zakres zamówienia obejmuje cztery części: CZĘŚC I - przygotowanie, dostarczenie i podanie ok. 67 gorących posiłków dziennie uczniom wiejskich szkół podstawowych, w tym w miejscowościach: a) Barcikowo - w ilości 20 dziennie, b) Orzechowo - w ilości 34 dziennie, c) Jesionowo - w ilości 13 dziennie , Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba posiłków w ramach części I wyniesie 12462. 1) Liczba wydawanych dziennie posiłków może ulec zmianie w zależności od aktualnej liczby uczniów uprawnionych do posiłku. O każdej zmianie Wykonawca zostanie poinformowany najpóźniej na jeden dzień przez dniem wydawania posiłków. 2) W skład jednego gorącego posiłku wchodzić będzie: 1. zupa na wywarze mięsno-warzywnym o poj. 400 ml, 2. drugie danie zawierające: - ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza itp. - min. 200 g - mięso lub ryba - min. 100 g po obróbce lub - naleśniki lub placki ziemniaczane lub pierogi itp. nie częściej niż 1 raz w tygodniu - od 250 do 300 g, 3. surówka lub gotowane jarzyny - min. 100 g. 3) Dostarczanie posiłków odbywać się będzie każdego dnia zajęć szkolnych, z wyłączeniem ferii, wakacji i innych dni wolnych od zajęć, chyba że Zamawiający wskaże, że posiłki mają być wydawane również w dni wolne. Ustalenie godzin wydawania posiłków nastąpi w drodze uzgodnień pomiędzy Wykonawcą a kierownictwem szkoły. 4) Posiłki podawane będą w naczyniach jednorazowych. Wykonawca zapewni naczynia jednorazowe i sztućce jednorazowego użytku niezbędne przy spożywaniu posiłku. 5) Posiłki dostarczać będzie Wykonawca będącym w jego dyspozycji środkiem transportu, dostosowanym do przewozu żywności, w pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości. 6) Posiłki muszą być przygotowane w dniu dostawy, w obiekcie dopuszczonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego, zgodnie z podstawowymi normami żywienia dzieci i młodzieży, zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 7) Zamawiający wymaga urozmaicenia produktów i potraw tak, by gwarantowały one dostarczenie organizmowi niezbędnych składników odżywczych i zapobiegały monotonii żywienia. Zamawiający zobowiązany będzie do opracowywania jadłospisu na 15-kolejnych dni w dniach nauki szkolnej , najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem pierwszego tygodnia oraz dostarczenia go do szkół i dla Zamawiającego. Jadłospis powinien być urozmaicony tak by rodzaj potrawy nie powtarzał się w tym samym tygodniu. 8) Wykonanie zamówienia tj. przygotowanie, dostarczenie i podanie posiłków powinno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w tym zakresie. 9) Cena gorącego posiłku powinna zawierać koszt jego przygotowania, dowozu (transport) i podania. 10) Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci. CZĘŚC II - przygotowanie w miejscu wydawania oraz podanie gorących posiłków uczniom Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dobrym Mieście i Gimnazjum Niepublicznego Nasza Jedynka w Dobrym Mieście w ilości ok. 43 dziennie. Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba posiłków w ramach części II wyniesie 7998. CZĘŚC III - przygotowanie w miejscu wydawania oraz podanie gorących posiłków uczniom Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście w ilości ok. 39 dziennie. Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba posiłków w ramach części III wyniesie 7254. CZĘŚC IV - przygotowanie w miejscu wydawania oraz podanie gorących posiłków uczniom Gimnazjum Publicznego w Dobrym Mieście i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Dobrym Mieście w ilości ok. 60 dziennie. Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba posiłków w ramach części IV wyniesie 11160. 3. Szczegółowy opis części II, III i IV zamówienia: 1) Liczba wydawanych dziennie posiłków może ulec zmianie w zależności od aktualnej liczby uczniów uprawnionych do posiłku. O każdej zmianie Wykonawca zostanie poinformowany najpóźniej na jeden dzień przez dniem wydawania posiłków. 2) W skład jednego gorącego posiłku wchodzić będzie: 1. zupa na wywarze mięsno-warzywnym o poj. 400 ml, 2. drugie danie zawierające: - ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza itp. - min. 200 g - mięso lub ryba - min. 100 g po obróbce lub - naleśniki lub placki ziemniaczane lub pierogi itp. nie częściej niż 1 raz w tygodniu - od 250 do 300 g, 3. surówka lub gotowane jarzyny - min. 100 g. 3) Przygotowywanie i podawanie posiłków odbywać się będzie każdego dnia zajęć szkolnych, z wyłączeniem ferii, wakacji i innych dni wolnych od zajęć chyba, że Zamawiający wskaże, że posiłki mają być przygotowywane i wydawane również w dni wolne. Ustalenie godzin wydawania posiłków nastąpi w drodze uzgodnień pomiędzy Wykonawcą a kierownictwem szkoły. 4) Dyrektorzy poszczególnych placówek oświatowych udostępnią Wykonawcy na czas wykonywania zamówienia zaplecza gastronomiczne szkół wraz z wyposażeniem na podstawie umów, które stanowią Załączniki Nr 8, 9 i 10 do SIWZ . Wyposażenie zaplecza zostanie przekazane na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. W przypadku, gdy wyposażenie zaplecza gastronomicznego będzie niewystarczające do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest je zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt. 5) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia na własny koszt i własnym staraniem remontów użytkowanych pomieszczeń oraz przekazanych urządzeń celem zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarno - epidemiologicznego pomieszczeń i sprzętu, stosownie do wymagań Sanepidu i Państwowej Inspekcji Pracy, przyjmując na siebie wszelkie zobowiązania wobec tych instytucji. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do pokrywania kosztów najmu i zużytych mediów w udostępnionym zapleczu gastronomicznym, co zostanie uregulowane w zawartych umowach. 7) Posiłki podawane będą w naczyniach trwałych, spełniających aktualne wymagania higieniczno-sanitarne. Ich utrzymanie zgodnie z tymi wymaganiami leży po stronie Wykonawcy. Naczynia oraz sztućce zapewni Wykonawca. 8) Posiłki muszą być przygotowane w dniu podania, w obiekcie dopuszczonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego, zgodnie z podstawowymi normami żywienia dzieci i młodzieży, zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 9) Zamawiający wymaga urozmaicenia produktów i potraw tak, by gwarantowały one dostarczenie organizmowi niezbędnych składników odżywczych i zapobiegały monotonii żywienia. Zamawiający zobowiązany będzie do opracowywania jadłospisu na 15 -kolejnych dni w dniach nauki szkolnej , najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem pierwszego tygodnia oraz dostarczenia go do szkół i dla Zamawiającego. Jadłospis powinien być urozmaicony tak by rodzaj potrawy nie powtarzał się w tym samym tygodniu. 10) Przygotowywanie i podawanie posiłków powinno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w tym zakresie. 11) Cena gorącego posiłku powinna zawierać wszelkie koszty związane z przygotowaniem i podaniem posiłku, w tym koszty wskazane w projektach umów placówek oświaty. 12) Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach