Przetargi.pl
Dożywianie uczniów oraz dowóz posiłków do szkół w 2015 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. Dworcowa 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7574052 , fax. 089 7574052
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7574052, fax. 089 7574052
    REGON: 00444574000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów oraz dowóz posiłków do szkół w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dożywianie uczniów oraz dowóz posiłków do szkół w 2015 roku, znak: ZP.PN.262.6.2014. Część I - Dożywianie uczniów w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg wraz z dowozem w 2015 roku. Część II - Dowóz posiłków (obiadów) do dwóch szkół na terenie Gminy Morąg własnym środkiem transportu w 2015 roku. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 55523100-3 - usługi w zakresie posiłków szkolnych CPV 55524000-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół W związku z powyższym Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części w następujący sposób: Część I - Dożywianie uczniów w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg wraz z dowozem w 2015 roku. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dożywiania uczniów w formie gorących, dwudaniowych posiłków i kompotu w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Morąg w 2015 roku. 2) Świadczenie usługi dożywiania polegać będzie na sporządzaniu i dostarczaniu posiłków własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności do siedziby niepublicznych szkół podstawowych w: Bogaczewie, Kalniku, Jurkach oraz do siedziby szkoły podstawowej w Żabim Rogu - filia w Bramce, w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. 3) Każdy posiłek (obiad) musi składać się z dwóch dań (zupa, drugie danie + surówka oraz kompot). 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2a do SIWZ. Część II - Dowóz posiłków (obiadów) do dwóch szkół na terenie Gminy Morąg własnym środkiem transportu w 2015 roku. 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz posiłków (obiadów) własnym środkiem transportu do dwóch szkół na terenie Gminy Morąg w 2015 roku tj. do Szkoły Podstawowej w Łącznie (ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Morągu) i Szkoły Podstawowej nr 3 w Morągu (ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Morągu i Gimnazjum nr 1 w Morągu). 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również pobranie termosów z obiadem z miejsca ich przygotowania, ich rozładunek i dostarczenie do punktu wydawania posiłków w danej szkole oraz zwrot termosów do miejsca przygotowywania posiłków. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 2b do SIWZ. Dotyczy wszystkich części: 1. Podczas realizacji zamówienia wybranego przez Wykonawcę zadania lub zadań należy wykazywać się szczególną starannością. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za terminowość dostarczania posiłków, przekazywania ich uprawnionej osobie w szkole oraz zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach i zmianach mających wpływ na ciągłość w dostarczaniu posiłków. Awaria pojazdu nie zwalnia Wykonawcy od wykonania usługi. Wykonawca zapewnia wówczas pojazd zastępczy dostosowany do przewozu posiłków i spełniający warunki sanitarno-epidemiologiczne. Zmiana środka transportu lub osoby przewożącej posiłki w trakcie realizacji zamówienia powinna zostać zgłoszona Zamawiającemu z jednoczesnym dostarczeniem dokumentów potwierdzających, że pojazd jest dopuszczony do przewozu żywności przez właściwego inspektora sanitarnego a osoba przewożąca posiłki posiada aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Powyższe zmiany nie będą miały wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zlecający nie ponosi kosztów związanych z zaistniałymi zmianami. 2. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia obciążają Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów objętych dożywianiem określona w SIWZ jest liczbą szacunkową, w związku z czym może ulegać zmianom (zmniejszeniu/zwiększeniu) w okresie realizacji zamówienia. O każdej zmianie Wykonawca informowany będzie telefonicznie bądź pisemnie przez dyrektorów lub upoważnionych pracowników szkół. W przypadku zmniejszenia się liczby uczniów objętych dożywianiem Wykonawcy nie będą przysługiwały względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-morag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach