Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Kalinowice 148
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 616 72 74 , fax. 084 616 72 53
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość
Kalinowice 148 148
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 616 72 74, fax. 084 616 72 53
REGON: 95043601200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mbnet.pl/zamosc
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie w zakresie dożywiania dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2010 r. Wykonanie tego zadania obejmuje: - przygotowanie posiłków z własnych produktów żywnościowych; - dowóz posiłków do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; - transport posiłków w atestowanych termosach; Okresem realizacji powyższego zadania są dni nauki szkolnej (w okresie od dnia 18 stycznia 2010 r. do 25 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych - dla szkoły, dla przedszkola w tym okresie należy dostarczać posiłki, gdy liczba dzieci na dyżurze wyniesie minimum 10 ). Posiłki wydawane będą w godzinach: - śniadania do godziny 8:30 - obiad i podwieczorek do godziny 11:20 Ilość dożywianych dzieci - 188, w tym: - 78 dzieci spożywających 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek. - 110 dzieci korzystających z dożywiania spożywają zupę lub drugie danie lub cały obiad. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 7 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektora Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach z wyprzedzeniem 2 dniowym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu dwóch tygodni - dotyczy również podwieczorków. Przy ustalaniu jadłospisu uwzględnianie sugestii kucharki szkolnej. Minimalne wartości kaloryczne: - przy wyżywieniu całodziennym min. 1300 kcal - 1300g - posiłek dwudaniowy min. 900 kcal - 1000 g - posiłek jednodaniowy min. 650 kcal - 600g. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt. V SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Dokument stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia: a) aktualne zaświadczenia lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych, b) decyzję zatwierdzającą fakt, że oferent posiada samochód odpowiadający warunkom sanitarnym do transportu posiłków wydaną przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 1.5. Wypełniony formularz - Dostawa posiłków - Opis Menu - załącznik Nr 3 do SIWZ 1.6. Projekt umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ 1.7. Kalkulacja kosztów przygotowania jednego obiadu dla Szkoły Podstawowej - załącznik Nr 5 od SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA DOŻYWIANIE DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ W PRZYPADKU DORAŹNYCH POTRZEB ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH GMINY
Dodano: 2016-07-13 - Usługa dożywiania uczniów w szkołach w Gminie Izbica
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenia kompleksowych usług w zakresie sporządzania i dystrybucji posiłków w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej wraz z najmem pomieszczeń i wyposażenia, sprawa ZP.3521/6/16
Dodano: 2016-05-23 - Organizacja seminarium i konferencji w ramach realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
Dodano: 2016-05-17 - Usługi przygotowywania posiłków - przygotowywanie i dostawę posiłków na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o z siedzibą w Opolu Lubelskim dla potrzeb hospitalizowanych w Szpitalu w Opolu Lubelskim i w Poniatowej.
Dodano: 2016-05-06 - Usługa dożywiania uczniów w szkołach w Gminie Izbica
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi żywienia osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych oraz policjantów: KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Janowie Lubelskim, KPP we Włodawie, KPP w Radzyniu Podlaskim, KPP w Łukowie, KPP w Lubartowie, KPP w Tomaszowie Lubelskim, KMP w Lublinie i KMP w Zamościu
Dodano: 2016-02-24 - ZP/Ż/2/2016
Dodano: 2016-02-23 - Usługi przygotowywania posiłków.
Dodano: 2016-01-04 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie stołówki szkolnej oraz dzierżawę pomieszczeń kuchennych i magazynowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie w okresie od 01.01.2016r. do 30.06.2018r.
Dodano: 2015-12-14