Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8863421 w.393 , fax. 081 8864547
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czartoryskich 8 8
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 8863421 w.393, fax. 081 8864547
REGON: 00007929500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa walcowego młynka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa walcowego młynka do automatycznej produkcji mąki niezbędnej do wykonania testu sedymentacji metodą Zeleny go - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 44 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp.; 5) Spełniaja wymogi określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia ZM 14/230/2016 jest dzierżawa analizatorów bakteriologicznych wraz z zakupem i dostawą odczynników oraz zapewnienie opieki serwisowej i nadzoru autorskiego nad działającym w laboratorium systemem informatycznym Centrum firmy Marcell sp. z o.o. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa montaż i przeszkolenie z obsługo analizatora składu ciała zamawianego na potrzeby Hali sportowej z częścią dydaktyczną Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-12-08 - BZP/PN/140/2014 - Dostawa analizatora jakości zasilania o parametrach opisanych w Szczegółowym Opisie Zamówienia
Dodano: 2014-08-04 - BZP/PN/96/2014 - Doposażenie Laboratorium niezbędne do zajęć z przedmiotu Instalacje z odnawialnymi źródłami energii (w ramach projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy) - analizator jakości energii
Dodano: 2014-06-03 - Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2013-02-28 - Dzierżawę analizatorów wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2013-02-13 - Dostawa wektorowego analizatora sieci (VNA) wraz z akcesoriami dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, w ramach realizacji Projektu Sensory dielektryczne do badania wilgotności gleby oraz jakości materiałów i produktów rolniczych A-2401-2/13
Dodano: 2013-01-28 - Dostawa analizatora rozkładu wielkości cząstek
Dodano: 2012-11-09 - Dostawa analizatora parametrów krytycznych. Nr sprawy: SPZOZ.V.ZP-3520/19/2012
Dodano: 2012-10-09 - Dostawa automatycznego analizatora do pomiarów chemisorpcji oraz sorpcji fizycznej gazów i par dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/30-2011/NA)
Dodano: 2011-08-05