Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w szkołach (szkoła podstawowa i gimnazjum) i oddziałach przedszkolnych przy szkołach na terenie gminy Węgorzewo w roku budżetowym 2013

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 427 03 90 , fax. 87 427 03 94
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie
    ul. Zamkowa 4 4
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 427 03 90, fax. 87 427 03 94
    REGON: 79020872800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w szkołach (szkoła podstawowa i gimnazjum) i oddziałach przedszkolnych przy szkołach na terenie gminy Węgorzewo w roku budżetowym 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w szkołach (szkoła podstawowa i gimnazjum) i oddziałach przedszkolnych przy szkołach na terenie gminy Węgorzewo w formie: - II śniadania - kanapka z wędliną lub serem (naprzemiennie) - dwudaniowego obiadu (zupa + pieczywo, drugie danie z surówką i kompot). Każdy posiłek powinien zawierać odpowiednią gramaturę dla poszczególnych grup dożywianych dzieci. Posiłek dla szkół: - II śniadanie - bułka 80 g z wędliną lub serem naprzemiennie (każda kanapka musi być opakowana np. owinięta folią spożywczą, w woreczku śniadaniowym) - Dwudaniowy obiad: - jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 300 ml + pieczywo 100g, - porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 g: * w tym mięso i surówka po 100 gram (co najmniej raz w tygodniu ryba) oraz ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron, itp.) 200 gram; * jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, gołąbki lub krokiety o wadze 300 gram; * do każdego obiadu musi być kompot lub napój 200 ml; * kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 800 kcal. Posiłek dla przedszkoli: - II śniadanie - bułka 45 g z wędliną lub serem naprzemiennie (każda kanapka musi być opakowana np. owinięta folią spożywczą, w woreczku śniadaniowym) - Dwudaniowy obiad: - jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 200 ml + pieczywo 50 g, - porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 200 g: * w tym mięso i surówka po 50 gram (co najmniej raz w tygodniu ryba) oraz ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron, itp.) 100 gram; * jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, gołąbki lub krokiety o wadze 150 gram; * do każdego obiadu musi być kompot lub napój 200 ml; * kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 500 kcal. Prognozowana dzienna ilość posiłków dla poszczególnych szkół i przedszkoli: - Szkoła Podstawowa w Perłach - 45 posiłki - Zespół Szkół w Radziejach (szkoła podstawowa i gimnazjum) - 63 posiłki - Szkoła Podstawowa w Węgielsztynie - 29 posiłków - Oddział przedszkolny przy szkole w Perłach - 15 posiłków - Oddział przedszkolny przy szkole w Radziejach - 7 posiłków - Oddział przedszkolny przy szkole w Węgielsztynie - 10 posiłków Żywienie dzieci odbywać się będzie w dniach zajęć w szkołach, w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym - łącznie 206 dni, natomiast w przedszkolach w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r. - łącznie 124 dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia żywienia w okresie ferii, wakacji lub w innych uzasadnionych przypadkach w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Szacunkowa dzienna ilość posiłków to: - do szkół ok. 137, łącznie w okresie objętym zamówieniem ok. 28 222 posiłki, - do przedszkoli ok. 32, łącznie w okresie objętym zamówieniem ok. 3 968 posiłki. Dostarczane posiłki muszą być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Urozmaicenie posiłków musi dotyczyć: doboru posiłków, barwy, smaku, zapachu, konsystencji i sposobu przyrządzania potraw. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić: zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, normy produktów dla każdej z grup oraz wartość odżywczą przygotowanych posiłków. Wykonawca gwarantuje, że przygotowanie posiłków będzie przeprowadzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji i wydawania posiłków. Za przygotowanie posiłków o nieodpowiedniej jakości lub niezgodnej z ustalonym jadłospisem na Wykonawcę zostanie nałożona kara pieniężna. Zobowiązuje się Wykonawcę do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 10 dni wystąpiła powtarzalność tego samego posiłku. Posiłki muszą być przygotowywane według wcześniej ustalonego dekadowego jadłospisu, który Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Dyrektorom Szkół z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym, kalorycznym, jak i wagowym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Posiłki powinny być dostarczane do szkół i oddziałów przedszkolnych od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 12.00. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich posiłków. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw - posiłki mają być dostarczane w pojemnikach przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atesty). Dowiezione i podane w szkołach i oddziałach przedszkolnych posiłki mają być zawsze gorące. O czystość termosów zadba Wykonawca. Wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe (talerze, sztućce, kubki), na których będą spożywane posiłki oraz opakowanie kanapki (II śniadania). Wykonawca odbiera resztki posiłków i zużyte naczynia. Wykonawca powinien dysponować pracownikami, którzy posiadają aktualne wymagane do prowadzenia żywienia zbiorowego karty lub książeczki zdrowia oraz dysponować środkiem transportu do przewozu posiłków (właściwy stan sanitarno-techniczny potwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną). Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo i dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych usług, w zależności od bieżących potrzeb placówek oświatowych. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wegorzewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach