Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jarosław w roku 2015

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 624 86 29 , fax. 16 624 86 28
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu
    ul. Piekarska 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 16 624 86 29, fax. 16 624 86 28
    REGON: 65154194400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jarosław w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jarosław w roku 2015. Usługa polega na dożywianiu dzieci w szkołach poprzez przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę naczyń jednorazowych wraz ze sztućcami jednorazowymi. Ilość naczyń oraz sztućców winna być dostosowana do rodzaju i ilości zamówionych posiłków. 2. Wykaz miejscowości gminy Jarosław, w których zlokalizowane są szkoły, do których Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać posiłki oraz szacunkowa liczba uczniów, którzy korzystać będą z pomocy w zakresie dożywiania. Lp./Nazwa miejscowości/Szacunkowa liczba uczniów, którzy korzystać będą z pomocy w zakresie dożywiania 1 Morawsko 15 2 Tuczempy 23 3 Munina 26 4 Wólka Pełkińska 56 5 Pełkinie 25 6 Surochów 22 7 Makowisko 36 Łączna ilość uczniów/ planowanych dziennie posiłków 203 Szacunkowa liczba uczniów, którzy korzystać będą z pomocy w zakresie dożywiania w poszczególnych szkołach może się zmieniać, z zastrzeżeniem, że liczba posiłków w ciągu obowiązywania umowy nie przekroczy 37 555 sztuk. 3. Szacowana liczba dni nauki szkolnej w roku 2015, w których będą wydawane uczniom posiłki: 185. Szacowana liczba posiłków dziennie: 203 sztuki. Szacowana maksymalna liczba posiłków w ciągu obowiązywania umowy: 37 555 sztuk. 4. Ilość i rodzaj: 3 razy w tygodniu drugie danie z kompotem (w tym przynajmniej 2 dania mięsne), 2 razy w tygodniu zupa z wkładką mięsną. 5. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml, ma zawierać wkładkę w postaci mięsa 50g + kromka chleba 100 g. 6. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 400 gramów: - ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron lub inne) - 200g , - mięso 100g - dania mięsne powinny zawierać sztukę mięsa na osobę. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte (stek z kurczaka, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, bitki wołowe, gulasz, ewentualnie 1 raz w tygodniu ryba / kostka /, - surówka 100g, - kompot - 250 ml. Drugie danie mogą stanowić: pierogi, naleśniki, kopytka, krokiety, gołąbki o wadze 400g. Drugim daniem nie może być kiszka. 7. Najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług Zamawiający przedstawi Wykonawcy jadłospis. Posiłki muszą być dostarczane zgodnie z przedstawionym jadłospisem na dany dzień. 8. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Zamawiający wymaga, aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie jednej porcji gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego był należycie oszacowany i aby uwzględniał wszystkie poniesione przy realizacji zamówienia koszty. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. 10. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 11. W przeciągu jednej dekady posiłki powinny odpowiadać następującym kryteriom: - zawartość energii powinna wynosić 850 kcal; - udział energii z białka powinien wynosić nie mniej niż 12% wartości energetycznej posiłku; - udział białka zwierzęcego powinien stanowić średnio 50% ogólnej ilości białka zawartego w posiłku; - udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać do 30%. 12. Zupy - rodzaje: pomidorowa, jarzynowa, ogórkowa, żurek, krupnik należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika. Zupy na wywarach z kości w ograniczonych ilościach. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem albo masłem, lub mąką, sporadycznie zasmażką. Przeciętna waga 1 porcji zupy - 400g. Skład poszczególnych rodzajów zup oraz gramatura poszczególnych składników stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze prozdrowotnym poprzez: - stosowanie tłuszczów roślinnych; - ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych; - umiarkowane stosowanie mięsa czerwonego; - stosowanie mięsa drobiowego; - stosowanie ryb; - umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli; - duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych. 14. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2010.136.914 z późn. zm.). 15. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt, samochodem służącym do przewożenia gotowych posiłków, spełniającym warunki sanitarne do transportu, zatwierdzone przez Powiatową Inspekcję Sanitarno-Epidemiologiczną, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Temperatura dań winna wynosić około 75 stopni Celsjusza . 16. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali bezpośrednio z Dyrektorami poszczególnych Szkół. Żywienie będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji letnich, ferii świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od nauki w szkole, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Dyrektorami odpowiednich placówek szkolnych. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorami Szkół. 17. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu dwóch tygodni. Posiłki muszą być urozmaicone. Muszą być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz muszą uwzględniać polską tradycję kulinarną. Wykonawca jest zobowiązany dbać o właściwy stan dostarczanych posiłków (gorące, świeże, smaczne i estetyczne). 18. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w termosie zbiorczym. 19. Wykonawca, zobowiązany jest do bieżącego odbioru na własny koszt brudnych termosów, zużytych jednorazowych naczyń i sztućców oraz odpadów pokonsumpcyjnych, niezależnie od ich ilości. Termin realizacji zamówienia ustala się następująco: od 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. Zadanie będzie wykonywane w w/w okresie z wyłączeniem wakacji letnich, ferii świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od nauki w szkole, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Dyrektorami odpowiednich placówek szkolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach