Przetargi.pl
DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-425 Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 795 12 , fax. 18 20 73 124
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białym Dunajcu
    ul. Jana Pawła II 312 312
    34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 18 20 795 12, fax. 18 20 73 124
    REGON: 49000449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Biały Dunajec w formie gorącego posiłku, w ramach następujących szkół (części zamówienia): 1.Część I. Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 39) 2.Część II. Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 30) 3.Część III. Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym (Ilość dzieci: 41) 4.Część IV. Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem (Ilość dzieci: 36) 5.Część V. Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym (Ilość dzieci: 5). Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach