Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w szkołach gminy Luzino w 2012 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Młyńska 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 678 20 68 wew. 72 , fax. 58 678 20 68
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Młyńska 7 7
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 58 678 20 68 wew. 72, fax. 58 678 20 68
    REGON: 19261641000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/?pid=193
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w szkołach gminy Luzino w 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków do wskazanych szkół Gminy Luzino w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 r. w dni nauki w szkole, tj. przez 184 dni. 3.2 Przez posiłek należy rozumieć: a) posiłki obiadowe jednodaniowe (drugie danie), b) ciepłą zupę z pieczywem tj. jedną kromką chleba albo jogurtem, c) albo kanapkę, jakie będą dostarczane przez Wykonawcę przez 184 dni roboczych w roku 2012 r. do niżej wymienionych szkół, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: Szkoła Podstawowa w Kębłowie, Szkoła Podstawowa w Kębłowie Oddział w Zelewie, Szkoła Podstawowa w Sychowie, Szkoła Podstawowa w Sychowie Oddział w Robakowie: Pierwszy tydzień miesiąca: 1. Poniedziałek: ziemniaki + kotlet schabowy + surówka + kompot, (drugie danie) 2. Wtorek: grochówka z wkładką - kiełbasa zwyczajna + pieczywo, (zupa + pieczywo) 3. Środa: naleśniki z serem + kompot, (drugie danie) 4. Czwartek: Żurek z ziemniakami, jajkiem i kiełbasą + pieczywo, (zupa + pieczywo) 5. Piątek: ziemniaki + ryba smażona + surówka + kompot, (drugie danie). II. Drugi tydzień miesiąca: 1. poniedziałek: makaron lub kasza z mięsem i sosem + surówka + kompot, (drugie danie) 2. Wtorek: rosół z makaronem + mięso drobiowe gotowane + jogurt, (zupa) 3. Środa: ryż z jabłkiem + kompot, (drugie danie) 4. Czwartek: jarzynowa 5 składnikowa zabielana + pieczywo, (zupa + pieczywo) 5. Piątek: ziemniaki + ryba smażona + surówka + kompot, (drugie danie) w następujących planowanych ilościach: a) 132 porcje obiadowe jednodaniowe (drugie danie) przez 112 dni nauki w szkole, b) 132 porcji ciepłej zupy + pieczywo przez 72 dni nauki w szkole, Począwszy od trzeciego tygodnia miesiąca do końca realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest stosować przemiennie zakres posiłków zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w pkt. 3.2. I oraz w pkt 3.2. II. Szkoła Podstawowa w Wyszecinie, Szkoła Podstawowa w Barłominie, Gimnazjum Publiczne w Luzinie: przygotowanie kanapek z produktów żywnościowych uzyskanych na własny koszt wraz z następującymi założeniami: przez kanapkę rozumie się bułkę: typu HOTDOG z wkładką: parówka, zielona sałata, ogórek kiszony i majonez, dostarczaną w czwartki, typu HAMBURGER posypaną sezamem z wkładką: mięsną smażoną, ogórkiem kiszonym, sałatą i majonezem, dostarczana w środy, typu CIABATA lub inna pszenna z serem. wędliną, sałatą, pomidorem lub ogórkiem, dostarczane w pozostałe dni tygodnia, tj. poniedziałki, wtorki i piątki, w następujących planowanych ilościach - 158 sztuk kanapek przez 184 dni nauki w szkole. Łączna liczba dostarczanych posiłków dziennie do wszystkich wymienionych powyżej szkół wynosi 290. 3.4. Gramatura posiłków: - posiłek obiadowy jednodaniowy (drugie danie): Waga posiłków powinna się przedstawiać następująco: ziemniaki, ryż, makaron lub kasza - 200 g, mięso lub ryba - 100 g, surówka - 100 g, naleśniki z serem 200 g. -zupa - 350 g, -jogurt - 125 g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl/?pid=193
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach