Przetargi.pl
Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Żary, w postaci jednego gorącego posiłku.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, al. Jana Pawła II 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 470 73 20 , fax. 0-68 470 73 19
  • Data zamieszczenia: 2012-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. Jana Pawła II 6 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 0-68 470 73 20, fax. 0-68 470 73 19
    REGON: 97126633500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Żary, w postaci jednego gorącego posiłku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dożywiania dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Żary, w postaci jednego gorącego posiłku, zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362), ustawą z dnia 29.12.2005 o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania(Dz. U. z 2009 r. Nr 267, poz. 2259). Zakres przedmiotu zamówienia podzielono na 3 zadania w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków do następujących obiektów szkolnych. ZADANIE NR 1. - przygotowanie i dostarczenie posiłków do następujących obiektów szkolnych. Zespół Szkół w Bieniowie Szkoła Podstawowa w Złotniku Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 - jest usługa dożywiania około 75 dzieci i młodzieży szkolnej oraz około 5 innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej, razem - 80 osoby polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego jednodaniowego posiłku. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla zad 1.-14.400 szt ZADANIE NR 2. - przygotowanie i dostarczenie posiłków do następujących obiektów szkolnych. Zespół Szkół w Mirostowicach Dolnych Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 - jest usługa dożywiania około 70 dzieci i młodzieży szkolnej oraz około 5 innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej, razem 75 osób polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego jednodaniowego posiłku. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla zad 2.-13.500 szt ZADANIE NR 3. - przygotowanie i dostarczenie posiłków do następujących obiektów szkolnych. Zespół szkół w Grabiku Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej Szkoła Podstawowa w Lubanicach Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 - jest usługa dożywiania około 65 dzieci i młodzieży szkolnej oraz około 3 innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej, razem 68 osoby polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego jednodaniowego posiłku. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla zad 3.-12.240 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugzary/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach