Przetargi.pl
Dozorowanie obiektów Centrum Kształcenia Praktycznego w Nidzicy

Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Wyborska 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6252471 , fax. 0-89 6252471
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
    ul. Wyborska 10 10
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6252471, fax. 0-89 6252471
    REGON: 51956576600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpnidzica.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie obiektów Centrum Kształcenia Praktycznego w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozorowanie obiektów oraz ochrona mienia Centrum Kształcenia Praktycznego w Nidzicy przy ul. Wyborskiej 10 od godz. 15.00 do godz. 7.00 nastepnego dnia w dni robocze oraz dozór całodobowy w dni wolne od pracy i dni świąteczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. polegającej na ochronie mienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje) minimum 3 usługi polegające na ochronie i zabezpieczeniu obiektów przed dostępem osób trzecich. 2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonywania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 5 osobami w tym 2 osoby muszą legitymować się posiadaniem licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia (zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia ), pozostałe osoby muszą posiadać potwierdzone przygotowanie zawodowe (licencje, lub zaświadczenia ukończenia kursów w przedmiotowym zakresie) do wykonywania zadań z zakresu ochrony mienia. 2.3. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonywania niniejszego zamówienia tj. - posiadać łączność telefoniczną, - posiadać decyzję dotyczącą przydziału częstotliwości i zezwolenia na użytkowanie urządzeń radiokomunikacyjnych oraz świadectwa homologacji i atesty na urządzenia nadawcze i odbiorcze, - posiadać własną dostępną całodobowo Stacje Monitorowania Alarmów pełniącą funkcję kontrolną i nadzorczą nad wykonującymi czynności ochronne pracownikami ochrony, - dysponować patrolem interwencyjnym, - posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000 zł ( jeden milion złotych) Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.formularz ofertowy /Załącznik Nr 1/ 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /Załącznik Nr 2/ 3.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (licencje, zaświadczenia) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania, 5.koncesję na prowadzenie działalności polegającej na ochronie osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe minimum 1 000 000 zł. w zakresie prowadzonej działalności, 10.Wykaz podmiotów, na rzecz których świadczone były usługi ochrony fizycznej osób i mienia wraz z załącznikami listów referencyjnych wystawionych przez te podmioty /Załącznik Nr 3/ 11.Oświadczenie, że Wykonawca posiada własną Stację Monitorowania oraz dysponuje patrolami interwencyjnymi. 12.Zatwierdzony wzór umowy /Załącznik Nr 4/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpnidzica.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach