Przetargi.pl
Dozorowanie fizyczne (ochrona) obiektów Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul.Portowej 7

Warmińsko-Mazurski Zarząd Przejść Granicznych z siedzibą w Grzechotkach ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Bartoszyce, Grzechotki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 244 01 40 , fax. 55 244 01 30
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Zarząd Przejść Granicznych z siedzibą w Grzechotkach
    Grzechotki
    14-500 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 244 01 40, fax. 55 244 01 30
    REGON: 00051431900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozorowanie fizyczne (ochrona) obiektów Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul.Portowej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie fizyczne (ochrona) obiektów Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul.Portowej 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz art.26 ust.1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia pracownicy muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt.1 albo po wezwaniu nie uzupełnił brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty (załącznik nr 1) należy załączyć: 1).Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - na załączniku nr 2 do oferty; 2).Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - na załączniku nr 3 do oferty, Oświadczenia wymienione w ppkt. 1) i 2) należy składać jako załączniki do formularza ofertowego wg wzorów; 3).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4).Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 5).Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6).Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7).Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8).Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert; 9).Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty nie obejmuje pełnomocnictw do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bezledy-zopg.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach