Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 21
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7282801 , fax. 076 7282817
- Data zamieszczenia: 2012-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
ul. Sikorskiego 21 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7282801, fax. 076 7282817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie, przy ul. Sikorskiego 21 i ochrona transportowanych wartości pieniężnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie przy ul. Sikorskiego 21 i ochronę transportowanych wartości pieniężnych. 2.Dozór obiektu prowadzony będzie w formie ochrony fizycznej, świadczonej przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy. 3.W celu ochrony transportowanych wartości pieniężnych wykonawca zapewni konwoje z użyciem pojazdów przystosowanych do transportu wartości pieniężnych wraz z konwojentami wyposażonymi w odpowiednie środki ochrony osobistej oraz broń. 4.Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na terenie Głogowa (maksymalny czas dojazdu do dozorowanego obiektu 15 min.). W przypadku braku własnej grupy interwencyjnej dopuszcza się możliwość wynajęcia jej przez Zleceniobiorcę. 5.Ochrona obiektu prowadzona będzie w następujących godzinach: -w dni robocze - od godz. 15:00 do godz. 7:30 dnia następnego, -w dni wolne od pracy Starostwa Powiatowego - 24 godziny na dobę. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie obiektu oraz za wartości pieniężne do kwoty 20 000 zł, na warunkach określonych projekcie umowy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązuje się zapoznać z obiektem. 9.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 10.Usługa winna być wykonana z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu usług tego typu oraz zgodnie z przepisami prawa. 11.Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia obsługi prawnej zgodnie z ustawą regulującą zasady wykonywania zawodu adwokata/radcy prawnego, zasadami etyki zawodowej oraz z uwzględnieniem interesów Zamawiającego skierowanych na zapewnienie profesjonalnej obsługi prawnej przez osoby posiadające wymagane w tym zakresie kwalifikacje zawodowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 3 200,00 zł. Słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia
Dodano: 2016-05-31 - Kompleksowe letnie i zimowe utrzymanie MOP Michałowice Północ (kat. III)
Dodano: 2016-05-31 - Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-29 - Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia
Dodano: 2015-12-14 - Usługa dozoru obiektów Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-03 - Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-12 - Usługa dozoru i ochrony mienia Cmentarza Komunalnego przy ul.Cmentarnej 1 w Lubinie
Dodano: 2015-05-12 - Usługa kompleksowego sprzątania i dozoru mienia oraz fizycznej ochrony obiektów i mienia Nadleśnictwa Przemków
Dodano: 2015-03-06 - Ochrona osób i mienia nieruchomości Zakładu Gospodarowania Odpadami GAĆ Sp. z o.o. w m. Gać
Dodano: 2015-02-04 - Usługi ochrony mienia
Dodano: 2014-12-11