Przetargi.pl
DOZÓR OBIEKTU STAROSTWA POWIATOWEGO W GŁOGOWIE, PRZY UL. SIKORSKIEGO 21 i OCHRONA TRANSPORTOWANYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH

Powiat Głogowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7282801 , fax. 076 7282817
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
    ul. Sikorskiego 21 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7282801, fax. 076 7282817
    REGON: 39065211100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOZÓR OBIEKTU STAROSTWA POWIATOWEGO W GŁOGOWIE, PRZY UL. SIKORSKIEGO 21 i OCHRONA TRANSPORTOWANYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie, przy ul. Sikorskiego 21, wraz z patrolowaniem obiektu i otoczenia oraz ochrona transportowanych wartości pieniężnych z siedziby zleceniodawcy do wskazanego banku. 2.Dozór obiektu prowadzony będzie w formie ochrony fizycznej, świadczonej przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy. 3.W celu ochrony transportowanych wartości pieniężnych wykonawca zapewni konwoje z użyciem pojazdów przystosowanych do transportu wartości pieniężnych wraz z konwojentami wyposażonymi w odpowiednie środki ochrony osobistej oraz broń. 4.Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na terenie Głogowa (maksymalny czas dojazdu do dozorowanego obiektu 15 min.). W przypadku braku własnej grupy interwencyjnej dopuszcza się możliwość wynajęcia jej przez Wykonawcę. 5.Ochrona obiektu prowadzona będzie w następujących godzinach: -w dni robocze od godz. 15.30 do godz. 7.30 dnia następnego, -w dni wolne od pracy 24 godziny na dobę. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie obiektu oraz za wartości pieniężne do kwoty 20 000 zł, na warunkach określonych w projekcie umowy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium 1 475,00 zł, słownie: jeden tysiąc czterysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 46. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 ze zm.). 2.dysponują lub będą dysponować osobami, które posiadają uprawnienia zawodowe- licencje pracownika ochrony fizycznej, do wykonywania czynności związanych z ochroną osób i mienia, określone w art. 25 ust.2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia- tekst jednolity DZ.U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późń. zmianami). 3.w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizowali lub realizują z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie na usługi o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu. Przez zamówienie na usługi o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu należy rozumieć usługi polegające na całodobowej ochronie obiektu o wartości nie mniejszej niż 70 000, 00 zł brutto (jedna usługa). 4.posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie art. 46. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz.U z 2007r Nr 155 poz. 1095 z późń zm.), 3.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 3 do siwz, 4.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (licencje pracownika ochrony fizycznej), 5.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie j.w. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6.wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, 7.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumenty potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5 do SIWZ, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.1 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r NR 87, poz. 605 z późn. zm.) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach